اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج هنرمندان:

4 هزار کانال ماهواره‌ای سخت‌ترین هجمه‌های فرهنگی را انجام می‌دهند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج هنرمندان گفت: بیش از 4 هزار کانال و سایت ماهواره‌ای کار تبلیغات سو علیه نظام اسلامی را با شدت کامل انجام می‌دهند.

4 هزار کانال ماهواره‌ای سخت‌ترین هجمه‌های فرهنگی را انجام می‌دهند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسین قبادیان در یادواره شهدای هنرمند شهرستان مشگین با بیان اینکه بیش از 4 هزار کانال و سایت ماهواره‌ای کار تبلیغات سو علیه نظام اسلامی را با شدت کامل انجام می‌دهند، اظهار داشت: همه این کانال‌های منحرف و منحط در یک حرکت گروهی و متحد سعی می‌کنند اهداف و آرمان‌های نظام اسلامی و ارزش‌های خلق شده در انقلاب را به هر نحو ممکن زیر سئوال ببرند تا به حیثیت و شرافت ملت ایران ضربه وارد کنند.
وی از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه به‌عنوان سربازان جبهه مقدم فرهنگی یاد کرد و افزود: این نیروها وظیفه دارند با تولید و مشارکت در تهیه برنامه‌های متنوع فرهنگی ناتوی فرهنگی دشمنان را خنثی کنند.
قبادیان با بیان اینکه عرصه فرهنگ عرصه نمایش قلدری نظام غرب برای به استیصال کشیدن اندیشه‌ها و آرمان‌های آزادیخواه است، تصریح کرد: نظام شرور غرب با تولید هزاران فیلم، موسیقی و هنرهای متنوع و دلپسند عامه مردم سعی می‌کنند این اندیشه را القا کنند که اسلام و باورهای آن اصولی ضد انسانی و ضد آرمان بشری است و به جای ترویج آرمان معنویت‌گرایی در صدد انتشار دادن اندیشه‌های مسموم مادی‌گرایی در جامعه هستند تا بتوانند جامعه را به سمت واگرایی و پوچ‌گرایی سوق دهند.
این مسئول این تفکر غرب را محدود و منجر به شکست توصیف کرد و ادامه داد: استکبار جهانی در هر عرصه‌ای ورود پیدا کرده است ملت ایران در مسیر مخالف آن حرکت کردند و اجازه ندادند اندیشه‌های مسموم آنها جایگزین تفکرات و ایده‌های ماندگار در فرهنگ دینی و اسلامی باشد.
وی با بیان این‌که بیش هزار و 800 شهید والامقام هنرمند در کشور شناسایی شده است، خاطرنشان کرد: همه این شهدا در راه اصالت فرهنگ ماندگار این کشور و دفاع از کیان و اصول اسلامی در میدان رزم به شهادت رسیدند و با خون خود ثابت کردند که راه اسلام و اندیشه‌های نورانی آن غیرقابل بازگشت است.
به گزارش فارس، رئیس سازمان بسیج هنرمندان همچنین جبهه فرهنگ اسلامی را جبهه پایدار در مقابل اندیشه‌های رو به زوال غرب دانست و اضافه کرد: همه باید در یک وحدت و اتفاق جمعی به سمت اعتلای نظام و ارزش‌های آن حرکت کنیم.
 
یادواره 45 شهید هنرمند اردبیل سال آینده برگزار می‌شود
در این برنامه رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل نیز در سخنانی، گفت:‌ شهدای عرصه فرهنگ و هنر شهدای رأفت بخشیده و اعتلا داده به احکام و ارزش‌های اسلام هستند که مخلصانه در دفاع از اسلام و ایران به صحنه آمدند.
عظیم دشتی افزود: در پاسداشت و تجلیل از این رشادت‌ها و شهادت‌طلبی‌ها یادواره 45 شهید هنرمند استان اردبیل سال آینده برگزار می‌شود.
وی در ادامه تصریح کرد: امروز در سنگر فرهنگ و هنر پیروان این شهدا مدافعان اصلی انقلاب و ارزش‌های خلق شده در سه دهه گذشته هستند که با جان و دل و تمام توان خود در این عرصه از اصالت فرهنگ و هنر ایرانی، اسلامی دفاع می‌کنند.
نخستین یادواره شهدای هنرمند شهرستان مشگین‌شهر که در تالار اندیشه این شهر برگزار شد از خانواده‌های معظم شش شهید هنرمند این شهرستان با اهدای لوح تقدیر و تندیس شهدای هنرمند تجلیل شد.
در پایان این مراسم به رئیس بسیج هنرمندان کشور نمونه و الگویی از تندیس شهدای هنرمند استان اردبیل اهدا شد.
انتهای پیام/ح10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول