اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد:

زیرساخت‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد تقویت می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تصمیمات اصولی و راهبردی مسئولان کشوری در سفر چهارم استانی، زیرساخت‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد تقویت می‌شود.

زیرساخت‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد تقویت می‌شود
علیرضا ایزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج از اجرایی شدن تمام مصوبات سفرهای دور اول، دوم و سوم هیئت دولت به این استان در حوزه میراث ‌فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری خبر داد.
ایزدی گفت: مصوبه به زمین مانده‌ای از سفرهای گذشته هیئت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد نداریم.
وی با اشاره به دور چهارم سفر استانی هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد افزود: این سفر نیز مانند سفرهای گذشته آثار مثبتی را به دنبال دارد و مطمئنا به تقویت زیرساخت‌های گردشگری در این استان کمک خواهد کرد.
ایزدی با اشاره به سفر احمدزاده معاون رئیس‌جمهور به شهرهای مختلف این استان همزمان با چهارمین سفر استانی هیئت دولت یادآور شد: رئیس سازمان میراث‌ فرهنگی، صنایع ‌دستی و گردشگری در سفر به کهگیلویه و بویراحمد از چهار شهر بهمئی، دهدشت، چرام و یاسوج بازدید و از میزان پیشرفت مصوبات سفرهای گذشته آگاه و دستورات لازم برای ادامه کار را صادر کرد.
وی خاطرنشان کرد: احمدزاده با سفر به شهرستان بهمئی علاوه بر صدور دستورات لازم در خصوص تنگ سولک و دریاچه برم الوان، به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار رئیس‌جمهور در دیدارهای جداگانه با تعدادی از ساکنان این شهرستان به مشکلات آنان رسیدگی کرد.
ایزدی افزود: در سفر احمدزاده به شهرستان چرام با بازدید از چشمه بلقیس از آخرین وضعیت این مکان تفریحی آگاه و در سفر به شهرستان دهدشت نیز بازدید از کاروانسرای بافت تاریخی دهدشت با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد این شهر تاریخی، دستورات لازم درخصوص تملک و مرمت بناهای تاریخی را صادر کرد.
مدیرکل میراث‌ فرهنگی، صنایع ‌دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به قابلیت‌های این استان در حوزه صنایع‌ دستی گفت: صنایع ‌دستی این استان از تنوع خاصی برخوردار است و در این سفر تصمیمات مناسبی برای تسهیلات و همچنین افزایش میزان اشتغال‌زایی در زمینه صنایع‌دستی گرفته شد.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به ویژگی اکوتوریسمی کهگیلویه و بویراحمد به تقویت و رشد زیرساخت‌های گردشگری در این استان امیدوار هستیم.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول