اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سمنان تاکید کرد:

تبدیل امامزاده یحیی سمنان به قطب گردشگری

خبرگزاری فارس: استاندار سمنان تاکید کرد: امامزاده یحیی (ع) سمنان باید به قطب مذهبی، فرهنگی و گردشگری تبدیل شود.

تبدیل امامزاده یحیی سمنان به قطب گردشگری
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، عباس رهی در جلسه بررسی طرح ساماندهی اطراف امامزاده یحیی که در فرمانداری سمنان تشکیل شد، با تاکید بر اینکه این امامزاده نماد،هویت و تاریخ شهرستان سمنان است، گفت: با همکاری دستگاه‏های متولی دراین امر و با همکاری و تعامل بیشتر این دستگاه‏ها با شهرداری سمنان در تملک زمین‏های داخل طرح مذکور جهت اجرایی شدن طرح، تسریع و پیگیری لازم صورت پذیرد.
وی با بیان این موضوع که دستگاه‏های اجرایی که در محدوده امامزاده طرح‏های مختلفی را که دارند آن را در اختیار مشاور قرار داده تا به صورت متمرکز این برنامه‏ریزی‏ها از سوی مشاور طرح صورت پذیرد.
استاندار سمنان در ادامه تصریح کرد: جذب زائران بارگاه ثامن‏الحجج جهت زیارت امامزاده یحیی منوط به اجرایی شدن این طرح و اطلاع‏رسانی و انجام اقدامات فرهنگی مناسب است.
وی با بیان اینکه در خصوص تامین اعتبارات این طرح مشکلی وجود ندارد، از مشاور خواست تا نسبت به پیش‏بینی فضاهای موجود متناسب با هویت و فرهنگ مذهبی شهرستان سمنان برنامه‏ریزی کند.
شهردار سمنان نیز در این جلسه با بیان اقدامات به عمل آمده از تملک‏های صورت گرفته در محدوده امامزاده یحیی با هزینه‏کرد 3 میلیارد ریال گفت: زمین‏های تملک شده در حال حاضر مسطح شده و به عنوان پارکینگ مورد استفاده قرار گرفته است.
مشاور طرح ساماندهی اطراف امامزاده یحیی هم در این جلسه با ارائه گزارشی از طرح بیان داشت: کلیه نیازمندی‏ها از ادارات مختلف دریافت شده و خواستار اجرای برنامه‏های ادارات در خصوص ارائه خدمات به مردم در این منطقه هستیم.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول