اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فریدونکنار:

سواحل فریدونکنار منطقه نمونه گردشگری شد/ مطالعات اجرای طرح منطقه نمونه آغاز شد

خبرگزاری فارس: شهردار فریدونکنار با بیان اینکه مطالعات اجرای طرح منطقه نمونه آغاز شد، گفت: سواحل شهرستان فریدونکنار منطقه نمونه گردشگری شد.

سواحل فریدونکنار منطقه نمونه گردشگری شد/ مطالعات اجرای طرح منطقه نمونه آغاز شد
سید حسن رضوی‌نوا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: طول نوار ساحلی شش کیلومتری این شهر از نادر سواحل مازندران است که به اذعان کارشناسان و متولیان حوزه گردشگری سواحل ماسه‌ای این منطقه از بهترین سواحل غرب مازندران است.
وی بیان داشت: با آزادسازی و اجرای دو طرح سالم‌سازی دریا در این سواحل، فضای خوبی را برای استفاده گردشگران و مردم شهرستان از دریا ایجاد کردیم که سالانه 30 تا 40 میلیون تومان برای شهرداری هزینه دربر دارد.
شهردار فریدونکنار تصریح کرد: علاوه بر این سواحل، این شهر به عنوان منطقه نمونه گردشگری شناخته شد و از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اعتباری بیش از 700 میلیون ریال برای مطالعات این طرح اختصاص یافت.
وی ادامه داد: مشاور طرح با نام مازند طرح درصدی از مطالعات طرح را به انجام رسانده که با تکمیل نهایی مطالعات طرح و تامین اعتبارات، عملیات اجرایی آن آغاز شده و با اجرایی شدن طرح منطقه نمونه گردشگری چهره سواحل شهرستان به کلی دگرگون می‌شود.
رضوی‌نوا بیان داشت: با توجه به تازه تاسیس بودن و از طرفی گردشگرپذیر بودن شهر فریدونکنار، اقدامات مناسبی برای جذب سرمایه‌گذار برای توسعه و آبادانی هرچه بیشتر این شهر انجام شده است.
به گفته شهردار فریدونکنار، در نوار ساحلی بیش از چهار هکتار زمین در اختیار شهرداری است و برای سرمایه‌گذارانی که تمایل سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری و تاسیس مجموعه تفریحی توریستی را داشته باشند آمادگی داریم.
وی خاطرنشان کرد: هرگونه همکاری و مساعدت در اجرای پروژه‌های تفریحی توریستی را با سرمایه‌گذاران داریم.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول