اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هزینه‌ای بالغ بر 500 میلیون ریال؛

مسجد صاحب‌الزمان (عج) رفسنجان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: مسجد صاحب‌الزمان (عج) محله رستم‌آباد رفسنجان با هزینه‌ای بالغ بر 500 میلیون ریال افتتاح شد.

مسجد صاحب‌الزمان (عج) رفسنجان افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور امام جمعه موقت رفسنجان جمعه شب در آیین افتتاح مسجد صاحب‌الزمان (عج) اظهار داشت: سازندگان مسجدها و خیرانی که برای مردم مسجد می‌سازند، برای خود باقیات و صالحات ذخیره می‌کنند.
وی تصریح کرد: هر کسی توفیق ساخت مسجد و شریک شدن در ساخت این مکان الهی را ندارد و کار خیر کردن نیاز به خیرانی واقعی و خدادوست دارد.
رمضانی‌پور افزود: ساختن مسجد از کارهای بسیار خوبی است که پیامبر (ص) وقتی به محله قبا رسید، نخستین کاری که کرد، در کمتر از چهار روز مسجدی به نام مسجد قبا که نخستین مسجد اسلام است را بنا کرد.
وی با بیان اینکه اهمیت ساخت مسجد ویژه است، بیان داشت: پیامبر (ص) خود در ساخت مسجد کمک می‌کرد و وقتی به ایشان می‌گفتند، شما نیاز نیست که کار کنید، می‌فرمود، در ساخت مسجد همه باید سهیم باشند.
رمضانی‌پور استقبال تمام اقشار جامعه از مسجد و برنامه‌ریزی‌های درست در مساجد را مهم دانست و عنوان کرد: این کار می‌تواند جوانان را برای آمدن به مسجد تشویق کند و مسجدی پرجمعیت است که با برنامه پیش رود.
امام جمعه موقت رفسنجان خاطرنشان کرد: مسجد محل سجود و حضور در پیشگاه خداست و بنده‌های خداوند باید آن را همیشه احیا کنند و چراغ مسجد را خاموش نگذارند.
سیف‌الله امینی‌زاده فرماندار رفسنجان نیز اظهار داشت: با پیش قدم شدن در کارهای خیر مسیر را برای گام نهادن فرزندان خود در این راه هموار کنیم.
مسجد صاحب‌الزمان (عج) رفسنجان با مساحت 135 مترمربع و هزینه‌ای بالغ بر 500 میلیون ریال توسط مصیب رمضانی بنا شده است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول