اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت یک نیکوکار؛

مسجد قدیمی خواجه اوز بازسازی می‌شود

خبرگزاری فارس: به همت یک نیکوکار اوزی، مسجد قدیمی خواجه شهر اوز بازسازی می‌شود.

مسجد قدیمی خواجه اوز بازسازی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اوز، مسجد قدیمی خواجه به دلیل فرسودگی و نامناسب بودن فضای درونی آن به طور کلی تخریب و عملیات ساخت بنای جدید آن آغاز شد.
امام جمعه اوز در این مورد اظهار داشت: در حال حاضر برای عبادت ساکنان این محله، فضایی به طور موقت ساخته شده تا اهالی بتوانند به عبادت روزانه خود بپردازند.
شیخ عبدالعزیز قاضی‌زاده افزود: مسجد جدید در زمینی به مساحت 750 متر مربع با 600 متر مربع زیربنا طبق اصول فنی و مهندسی ساخته می‌شود.
نماینده بانی خیر و پیمانکار ساخت مسجد خواجه نیز گفت: در ساختمان جدید مسجد، سالن‌های نمازخانه مردانه و زنانه و شبستان نیز ساخته می‌شود و جماعت نمازگزار می‌توانند از سالن کتابخانه و مطالعه که در این مسجد ساخته می‌شود نیز بهره‌مند شوند.
همایون نامی اضافه کرد: هزینه ساخت این مسجد افزون بر سه میلیارد ریال بوده که به همت عبدالرزاق نامور یکی از نیکوکاران شهر اوز تامین و پرداخت می‌شود.
نامی با بیان اینکه مسجد جدید خواجه با زیباترین نقشه و بهترین مصالح ساخته می‌شود، ابراز داشت: محله مسجد خواجه یکی از محلات قدیمی و پرجمعیت شهر اوز محسوب شده که سعی می‌شود این مسجد در کمتر از یک‌سال ساخته و تحویل شود.
به گزارش فارس، مسجد قدیمی خواجه با 55 سال قدمت ساخت فاقد ارزش تاریخی بوده است.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول