اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهره‌برداری از پنج مسجد جدید تا پایان امسال در منطقه 19

خبرگزاری فارس: پنج باب مسجد جدیدالحداث از سوی شهرداری منطقه 19 تا پایان سال‌جاری افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

بهره‌برداری از پنج مسجد جدید تا پایان امسال در منطقه 19
به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، عبدالله فتح اللهی  شهردار منطقه 19 تهران در بازدید میدانی خود از مساجد در حال ساخت منطقه گفت: در راستای تاکید شهردار تهران بر گسترش فضاهای فرهنگی، مذهبی و با توجه به بافت فرسوده برخی از مساجد محدوده و عدم توان مالی شهروندان در مشارکت بازسازی، پروژه احداث 5 مسجد از سال گذشته در دستور کار قرار دارد که تاکنون پیشرفت فیزیکی خوبی داشته‌اند.
وی افزود: با بهره‌برداری از این مساجد، فضای مذهبی و فرهنگی منطقه نزدیک به 10 هزار متر مربع افزایش می‌یابد و بنای مساجد فوق براساس کاربری‌های مورد نیاز در چند طبقه احداث و در طراحی نمای آنها سعی شده است از طرح‌های اصیل معماری ایرانی ترکیب با معماری مدرن استفاده شود و همچنین در همه جلسات عمرانی هیئت امنای این مساجد حاضر و نظرات آنها مورد نظر قرار گرفته است.
شهردار این  منطقه با اشاره به بودجه  80 میلیارد ریالی برای احداث این مساجد گفت: با توجه به نیاز شهروندان در استفاده از مساجد روند ساخت آنها با سرعت در حال اجراست به طوری که پیشرفت عمرانی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) 70 درصد، مسجد بنی هاشم 60 درصد، مسجد 14 معصوم 62 درصد، مسجد صاحب الزمان (عج) 55 درصد و مسجد سیدالشهدا(ع) 40 درصد بوده و سعی داریم تا پایان سال آن را به پایان برسانیم.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول