اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دلفان:

9 دی خواب‌های دشمنان را آشفته کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه دلفان گفت: با تجلی انقلاب در محرم و 9دی تمام توطئه‌های دشمنان نقش بر آب شد و خواب‌هایی که علیه ایران اسلامی دیده بودند، آشفته شد.

9 دی خواب‌های دشمنان را آشفته کرد
حجت‌الاسلام محمدتقی صرفی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دلفان با بیان اینکه ملت ایران مردمی و مردمی آفریده شده، اظهار داشت: دشمنان داخلی و خارجی باید بدانند، که هیچ که هیچ شیطنت و مطالبه‌ای‌ ملت ایران را تهدید نمی‌کند.
وی با اشاره به حماسه 9دی گفت: این حماسه بزرگ ضمن اینکه هراسی بزرگ برای دشمنان شد، بلکه به آنها ثابت شد که ملت ایران تا زمانی که این انقلاب را به دست صاحب اصلی‌اش امام زمان(عج) نرسانند همچنان حراست می‌کنند.
صرفی‌پور افزود: مردم عزیزمان در 9دی نشان دادند، علاوه بر پای‌بندی به نظام از عزم و اراده‌ای قوی و اراده‌ دینی استوارند، تحمل هیچ‌گونه توطئه‌ای علیه اسلام ندارند.
امام جمعه دلفان گفت: بر اساس فرموده‌ مقام معظم رهبری دو حادثه‌ عظیم در 9دی تجلی پیدا کرد، یکی حضور مردم در صحنه‌ انقلاب و دیگری اسلام‌خواهی ملت که اینکه به دنبال خواسته‌های اسلام هستند، برای قیام خون دادند، ثابت کردند، که حاضرند همه گونه مجاهدت کنند، همان‌گونه که در 15خرداد اتفاق افتاد.
وی افزود: با تجلی انقلاب در محرم و 9دی تمام توطئه‌های دشمنان نقش بر آب شد و خواب‌هایی که علیه ایران اسلامی دیده بودند، آشفته شد.
صرفی‌پوربا بیان اینکه انقلاب اسلامی به حضور مردم در صحنه‌های این نظام نیازمند است، گفت: مردم باید قدر خود را بدانند و با حضور در صحنه‌های خصوصاً انتخابات پیش‌رو وظیفه‌ خود را به خوبی ایفا کنند.
امام جمعه دلفان حضور مردم را مشت محکمی بر دهان دشمنان دانست و گفت: دشمنان از حضور مردم در هراسند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول