اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده اسلامشهر:

نهم دی یکی از بزرگ‌ترین فتنه‌ها را خنثی کرد

خبرگزاری فارس: نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر تاکید کرد: نهم دی به طور قطع یکی از بزرگ‌ترین فتنه‌ها علیه انقلاب و ملت ایران را خنثی کرد.

نهم دی یکی از بزرگ‌ترین فتنه‌ها را خنثی کرد
فاطمه رهبر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن 57 تاکنون هزاران توطئه و فتنه از سوی دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی علیه ملت ایران طراحی شده که به فضل الهی اکثر تحرکات دشمنان ناکام مانده است.
وی تصریح کرد: توطئه دشمنان در طول سه دهه اخیر بسیار بوده و هر کدام از آنها با هدفی خاص از سوی بدخواهان طراحی شده است.
این مسئول ادامه داد: به عنوان نمونه پس از پیروزی انقلاب کشورهای استکباری برای بازگرداندن شرایط سابق و غارت منابع ملت ایران جنگی هشت ساله را به راه انداخته و با حمایت از صدام به دنبال سرنگونی نظام ما بودند.
رهبر خاطرنشان کرد: همچنین در این دوران گاهی از اوقات دشمنان موفق به جذب افرادی در داخل برای ضربه‌زدن به انقلاب شدند، مانند ماجرای بنی‌صدر خائن که اگر درایت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب و هوشمندی نمایندگان مجلس نبود، به طور قطع آسیب‌های جدی به کشور وارد می‌کرد.
 
ولایت‌مداری رمز موفقیت ملت ایران

وی افزود: علت اصلی موفقیت و سربلندی ملت ایران و انقلاب اسلامی وحدت و همدلی مردم و ولایت‌مداری آنها است و اگر نبود تاکید آحاد جامعه به حرکت در مسیر رهبری این موفقیت حاصل نمی‌شد.
نماینده مردم تهران،‌ ری، شمیرانات و اسلامشهر با اشاره به حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری دهم اظهار داشت: یکی از مهمترین این توطئه‌ها، فتنه سال 88 بود که با ورود هوشمندانه رهبری عظیم‌الشان انقلاب به میدان و همچنین بصیرت ملت ایران خنثی شد.
 
انقلاب در فتنه 88 بیمه شد

رهبر تاکید کرد: خنثی‌سازی این فتنه اقدامی بزرگ و بسیار ارزشمند و انقلابی بود و توانست جمهوری اسلامی را برای سال‌ها در برابر تندبادها و طوفان‌های سهمگین کند.
وی ادامه داد: تحقق این مهم با حضور گسترده ملت ولایی ایران در راهپیمایی غرورآفرین محقق شد و نهم دی به طور قطع یکی از بزرگ‌ترین فتنه‌های علیه جمهوری اسلامی خنثی کرد.
رهبر در پایان تاکید کرد: دشمنان بیکار نبوده و برای طراحی توطئه‌های جدیدتر تلاش خواهند کرد، لذا ما باید همچنان بیداری و ولایت‌مداری خود را برای حراست از انقلاب اسلامی حفظ کنیم.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول