اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ووشو استان البرز:

ورزشکاران خواستار احداث خانه ووشو البرز هستند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ووشو استان البرز گفت: نبود یک فضای اختصاصی مهم‌ترین مشکل ووشوکاران استان البرز است که امیدوارم هرچه زودتر این کمبود مرتفع می‌شود.

ورزشکاران خواستار احداث خانه ووشو البرز هستند
اسماعیل سایه‌افکن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: استان البرز از جمله استان‌هایی است که از ملی‌پوشان و قهرمانان بسیاری برخوردار بوده که مهم‌ترین و با سابقه‌ترین آنها حمیدرضا قلی‌پور است.
 
* قدرت نمایی بانوان ووشو کار کرج در آسیا 
وی تصریح کرد: در بخش بانوان نیز در مسابقات آسیایی که چندی پیش برگزار شد، بانوان ووشوکار استان البرز صاحب چندین مدال شدند و این عناوین و نتایج نشان می‌دهد که البرز از چه توانمندی‌هایی در این رشته ورزشی برخوردار است.
سایه‌افکن به نشست اخیر جامعه ووشو استان البرز اشاره کرد و گفت: در جلسه‌ای که با حضور فعالان این رشته برگزار شد، نظرات و پیشنهادات اهالی ووشو جمع‌‌آوری و مورد بررسی قرار گرفت.
وی افزود: در این نشست ایجاد یک خانه ووشو بزرگ‌ترین مطالبه اهالی ووشو بود و ما تلاش داریم با رایزنی‌های مختلف این کمبود را در اولین فرصت ممکن برطرف کنیم.
رئیس هیئت‌ ووشو استان البرز از تلاش‌های این هیئت‌ برای راه‌اندازی خانه ووشو استان خبر داد و گفت: در دیداری که با مدیر کل ورزش استان داشتیم‌، وعده‌هایی مبنی بر واگذاری سالن به ما داده‌اند که
در صورت تحقق آن با مساعدت فدراسیون می‌توانیم امکانات مناسبی را برای ووشوکاران استان فراهم کنیم.
سایه‌افکن خاطرنشان کرد: همچنین با استعدادیابی لازم به دنبال تشکیل تیم‌های قدرتمندی در استان البرز هستیم که اکثر ورزشکاران و کادر فنی را البرزی‌ها تشکیل دهند و این تیم بومی به مسابقات داخلی و خارجی برویم.

* تلاش پشتوانه‌سازی برای تیم‌های ووشو استان البرز 
 رئیس هیئت ووشو استان البرز در ادامه از برنامه‌های این هیئت برای استعدادیابی و ایجاد پشتوانه برای تیم‌های منتخب استان البرز خبر داد و گفت: این طرح با بهره‌گیری از مربیان مجرب آقا و خانم انجام می‌شود.
سایه‌افکن اذعان داشت: بر اساس طرح فوق تلاش داریم تا چهره‌های مستعد استان البرز را شناسایی و آنها را در مسیر قهرمانی دو بخش تالو و ساندا هدایت کنیم که این کار در سال‌های اخیر در استان اجرا شده، اما با ایراداتی همراه بوده است که ما این اشکالات را شناسایی کرده‌ و امیدواریم در ادامه نتایج بهتری حاصل شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول