اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با گذشت 5 سال؛

جایگاه‌های سوخت مکانیزه در منطقه محروم پلدختر احداث نشد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره سازمان تعاون روستایی شهرستان پلدختر از عدم احداث جایگاه‌های سوخت مکانیزه در منطقه محروم این شهرستان اظهار تاسف کرد.

جایگاه‌های سوخت مکانیزه در منطقه محروم پلدختر احداث نشد
سیروس عبدالهی امروز در گفت و گو با خبرنگارفارس در پلدختر اظهارداشت: از سال 85 مقرر شد، از محل اعتبارات شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان لرستان در سه منطقه محروم و پر جمعیت شهرستان پلدختر قلعه نصیر، چم مهر و چشمه شیرین واشیان سه جایگاه سوخت مکانیزه دو منظوره (نفت سفید و نفت گاز) احداث شود، که متاسفانه تاکنون به بهره‌برداری نرسیده است.
وی تصریح کرد: با پیگیری‌های فرماندار شهرستان و با دعوت از مدیرکل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان لرستان و بازدید وی از این جایگاه قرار شد، که برای این پروژه‌ها اعتبار تکمیلی در نظر گرفته شود، که تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.
رئیس اداره سازمان تعاون روستایی شهرستان پلدختر گفت: این پروژه‌ها با گذشت پنج سال به آثار باستانی و مخروبه تبدیل شده است و هرگاه نماینده مردم در مجلس و فرماندار شهرستان از این مناطق بازدید می‌کنند، با پرسش‌های فراوان مردمی و اعضای شوراها و دهیاری‌ها مواجه می‌شوند، که این امر موجب نارضایتی و جو بدبینی در بین مردم شده است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول