اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شرکت نفت ناحیه مرکزی ارومیه:

فعالیت 62 جایگاه سوخت‌رسانی در ارومیه

خبرگزاری فارس: رئیس شرکت نفت ناحیه مرکزی ارومیه گفت: هم‌اکنون در ارومیه 62 واحد جایگاه سوخت‌رسانی اعم از تک منظوره، دو منظوره و ... وجود دارد.

فعالیت 62 جایگاه سوخت‌رسانی در ارومیه
مرتضی بشیر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: هم‌اکنون به دلیل وجود جایگاه‌های تک‌منظوره و دومنظوره سی‌ان‌جی تعداد زیادی از مصرف‌کننده‌ها زیرپوشش قرار گرفته‌اند.
وی تصریح کرد: یک واحد جایگاه سی‌ان‌جی هم در نوشین‌شهر احداث می‌شد که با اختصاص یافتن به موقع اعتبارات همچنین پیگیری عملیات ساخت و ساز روز‌های اخیر مورد بهره‌برداری قرار گرفت تا شهروندان به سوخت موردنیاز خود دسترسی پیدا کنند.
وی در ادامه گفت: هم‌اکنون در ارومیه و حومه تعداد 62 باب جایگاه وجود دارد که با 304 تلمبه و 530 نازل به مراجعان خدمت‌رسانی می‌کنند به طوری که تعدادی از این جایگاه‌ها تک‌منظوره، دومنظوره و فرآورده رنگی نامیده می‌شوند.
این مسئول یادآوری کرد: هم‌اکنون در این منطقه 25 جایگاه به عرضه فرآورده رنگی یعنی بنزین و نفت گاز اختصاص یافته است همچنین 14 جایگاه دیگر نیز با عنوان دو منظوره در این حوزه وجود دارد که علاوه بر بنزین و نفت گاز به مراجعان در آنها سی‌ان‌جی نیز عرضه می‌شود.
وی گفت: در این ناحیه یک باب جایگاه تک‌منظوره نیز وجود دارد تعدادی از آنها متعلق به شهرداری هستند و تعداد 12 واحد نیز با عنوان فروشندگی محور سوخت در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند.
این مسئول به ایجاد فروشندگی محور نیز با هدف تسهیل سوخت‌گیری روستاییان اشاره کرد و گفت: برای اینکه ساکنان روستاها و بخش‌های ارومیه برای تهیه سوخت موردنیاز خود، به این شهرستان سفر نکنند به تعداد لازم فروشندگی محور در محل سابق فروش سوخت ایجاد شد.
بشیر یادآور شد: مهمترین رسالت این شرکت توزیع به موقع فرآورده‌های نفتی اعم از بنزین، نفت سفید، نفت‌گاز، نفت‌کوره و گازمایع همچنین عرضه گاز طبیعی فشرده به عبارتی سی‌ان جی است که این وظیفه از سال 88 به این شرکت محول شده است.
رئیس شرکت نفت ناحیه مرکزی ارومیه، سوخت را یک ثروت ملی دانست و بیان کرد: اقشار مختلف مردم باید در راستای استفاده مطلوب از آن گام بردارند و از هرگونه اسراف نیز خودداری کنند تا این نعمت طبیعی در دسترس نسل‌های آینده هم قرار بگیرد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول