اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت خرم‌آباد:

9 دی سالروز پایان فتنه‌گری در ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: 9 دی سالروز مرگ فتنه در ایران است.

9 دی سالروز پایان فتنه‌گری در ایران است
 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، آیت‌الله عباسعلی صادقی در خطبه‌های امروز نماز جمعه خرم‌آباد در مصلای الغدیر این شهر با بیان اینکه 9 دی سالروز مرگ فتنه و فتنه‌گری در ایران است، گفت: این حماسه موجب کور شدن چشم فتنه و فتنه‌گران شد.
وی با اشاره به حضور پرشور و با بصیرت مردم در این حماسه تاریخی، افزود: شکست فتنه سال 88 با رهبری مدبرانه ولایت فقیه صورت گرفت.
امام جمعه موقت خرم‌آباد با تاکید بر اینکه همه امور با هدایت رهبری در مسیر درست قرار می‌گیرد، افزود: تاکنون همه توطئه‌های دشمنان از تهدیدات نظامی گرفته تا تحریم‌های اقتصادی با هدایت رهبر فرزانه انقلاب نقش بر آب شده است.
آیت‌الله صادقی اظهار داشت: ملت ایران در 9 دی ماه سال 1388با حضوری حماسی در صحنه، توطئه دشمنان و منافقان علیه نظام را خنثی کرد.
وی با تاکید بر تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب اسلام افزود: کشوری که در سایه ولی فقیه هدایت و رهبری می‌شود، همواره پیروز بوده و دشمنان نمی‌توانند هیچ آسیبی به آن وارد کنند.
امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: نهم دی ماه روز خروش ملت ایران علیه جریان فتنه و فتنه‌گران است.
وی اظهار داشت: ملت ایران در9 دی ماه، گوش به فرمان ولی فقیه در مقابل دشمنان نظام و اسلام ایستاد و به فتنه‌گران ثابت کرد که همواره مطیع اوامر ولی فقیه هستند.
آیت الله صادقی با اشاره به توطئه اخیر آمریکا و کشورهای اروپایی علیه ایران اسلامی و مسئله تحریم‌های اعمال شده گفت: تحریم و تهدید آمریکا و غرب، هرگز نخواهد توانست خللی در عزم و اراده ملت ایران در رسیدن به اهداف خود ایجاد نماید.
وی اظهار داشت: تحریم اقتصادی که آمریکا و اروپا به آن دامن زده موجب رشد و شکوفایی استعدادها و خلاقیت در جوانان و فرزندان این مرز و بوم شده است و خودکفایی کشور در بسیاری از عرصه‌ها را به دنبال داشته است.
وی با توصیه به مردم برای حفظ هوشیاری در مقابل جریان فتنه تصریح کرد: دستگاه فتنه همچنان مخفیانه دنبال فتنه‌گری است، که باید در مقابل آن هوشیار بود.
امام جمعه موقت خرم‌آباد در ادامه با تاکید بر اینکه تنها نوری که انسان را از تاریکی‌ها نجات می‌دهد قرآن و کلام الهی است، یادآور شد: خنثی شدن نقشه‌های دشمنان در دوران انقلاب و دفاع مقدس به دلیل وجود نور قرآن در دل رزمندگان اسلام و پرهیز از گناه بود.
آیت‌الله صادقی تفاوت رزمندگان اسلام با نیروهای نظامی غرب را در ایمان آنها دانست و بیان داشت: نمونه این امر را می‌توان در واقعه طبس و سرنگونی هواپیمایی جاسوسی آمریکا دید.
امام جمعه موقت خرم‌آباد همچنین به سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی به فرمان حضرت امام (ره) در دی ماه سال 1358 نیز اشاره کرد و گفت: اقدامات نهضت سوادآموزی در طول سه دهه گذشته نقش بسزایی در گسترش سواد و ریشه کن کردن بی‌سوادی در کشور داشته است.
وی اظهار داشت: فعالان عرصه سوادآموزی با حضور در مناطق صعب‌العبور و روستاهای دورافتاده در زمینه کاهش بی‌سوادی در جامعه قدم بر می‌دارند.
امام جمعه موقت خرم‌آباد تصریح کرد: خوشبختانه به همت نهضت سواد‌آموزی میزان بی‌سوادی در کشور و استان لرستان کاهش چشم‌گیری داشته است.
وی اظهار داشت: امروز حتی در دور افتاده‌ترین نقاط کشور شاهد برپایی کلاس‌های سواد آموزی و آموزش سواد به افراد می‌باشیم، که این‌ها به برکت نظام جمهوری اسلامی در کشور محقق شده است.
آیت‌الله صادقی همچنین با گرامیداشت سوم دی ماه روز ملی ثبت احوال از خدمات و اقدامات صورت گرفته در زمینه ثبت احوال تقدیر کرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول