اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سی‌سخت:

هیئت امنای مساجد به جای ریش سفیدان، جوانان باشند

خبرگزاری فارس: امام جمعه سی‌سخت گفت: هیئت امنای مساجد باید به جای ریش‌ سفیدان از جوانان، نوجوانان و بانوان مؤمن انتخاب شوند تا برنامه‌های مساجد رونق بیشتری گیرند.

هیئت امنای مساجد به جای ریش سفیدان، جوانان باشند
به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، حجت‌الاسلام محمدمهدی قاسم‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه شهر سی‌سخت اظهار داشت: نشانه‌ انسان‌های پرهیزگار پنج مورد است که در دین نیرومند باشند، دوراندیش و بابصیرت باشند، ایمانشان با یقین باشد، حریص در یادگیری باشند و عملشان همراه با صبوری باشد.
وی گفت: انسان‌های دین‌دار و مؤمن قدرتی دارند که برگرفته از اسلام بوده و پایداری انقلاب و اسلام نیز نتیجه خون دادن همین انسان‌های با ایمان است.
وی در خصوص ویژگی انسان‌های بابصیرت و دوراندیش گفت: گاهی ما بعد از انجام کاری مایوس و نگران می‌شویم که این خود از عدم توجه به دوراندیشی نشات می‌گیرد.
خطیب جمعه سی‌سخت تصریح کرد: عبادت بدون بصیرت هیچ‌گونه ارزشی ندارد چرا که شمر و خوارج نیز از عبادت کنندگان بودند.
وی در خصوص اتفاقات جدید در کشورهای خاورمیانه تصریح کرد: هر روز خبرهای بیداری اسلامی را می‌بینیم و می‌شنویم که امت اسلامی چگونه در مقابل استکبار صف‌بندی کرده است.
قاسم‌زاده به الگو بودن ایران در بین کشورهای منطقه و حتی دنیا اشاره کرد و افزود: این الگو بودن باید به گونه‌ای باشد که خوبی‌های ما نمود داشته باشد.
امام جمعه سی‌سخت به سالروز ولادت عیسی مسیح اشاره کرد و گفت: حضرت عیسی از دامن زنی پاک به نام مریم که خادم بیت‌المقدس بود متولد شد.
وی در این خصوص تصریح کرد: این امر نشان دهنده این است که خادمین مسیح باید از انسان‌های مومن باشند و خداوند نیز در قرآن به این امر اشاره نموده است.
وی با تاکید درباره تشکیل هیئت امنای مساجد از افراد مؤمن افزود: هیئت امنای مساجد باید به جای ریش سفیدان از جوانان، نوجوانان و بانوان مؤمن باشند.
وی در ادامه به خروج نظامیان آمریکایی از عراق تاکید کرد و افزود: مسئولیت این ناامنی‌ها همگی بر دوش شیطان بزرگ آمریکا یوده که به شعار امنیت و به خاطر نفت و فروش سلاح‌های خود ناامنی ایجاد می‌کند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول