اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب موقت جمعه ساری:

مردم به بی‌تقواها رای ندهند

خبرگزاری فارس: خطیب موقت نماز جمعه ساری با اشاره به اینکه کسانی که می‌خواهند وارد کارزار انتخابات شوند باید تقوا داشته باشند، گفت: مردم به بی‌تقواها رای ندهند.

مردم به بی‌تقواها رای ندهند
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت‌الاسلام محمد قاسمی امروز در خطبه نخست امروز نماز جمعه اظهار داشت: تقوا باید در تمام شئون زندگی لحاظ شود.
وی با اشاره به اینکه انتخابات نزدیک است، گفت: کسانی که می‌خواهند وارد کارزار انتخابات شوند باید تقوا داشت باشند.مردم به بی‌تقواها رای ندهند.
وی با اشاره به اینکه نباید به خاطر تصاحب چند صباح صندلی مجلس، دروغ بگوییم، ادامه داد: نباید به خاطر این موضوع، دروغ بگوییم و آبروی افراد را ببریم که بگویند فلانی نماینده است.
قاسمی در خطبه دوم نماز جمعه امروز ادامه داد: میلاد حضرت عیسی، میلاد معنویت و دوستی است.
وی با اشاره به اینکه همه انبیا از طرف خدا آمده‌اند تا در مقابل ظلم بایستند و عدالت را برقرار کنند، تصریح کرد: برخی‌ها، سیره حضرت عیسی را تحریف کردند و اگر همان سیره حضرت عیسی در زمان امروز اجرا می‌شد بی‌گمان سیره پیامبر خاتم (ص) بود.
قاسمی با بیان اینکه 32 سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته، بیان داشت: بر کسی پوشیده نیست که مسئولان و دولت‌های قبلی و فعلی زحمات زیادی کشیدند.
وی با بیان اینکه هر دولتی در جای خود فعالیت کرده و البته فراز و فرودهایی هم داشته است، گفت: اما مازندران در این مدت به حق خود نرسیده است.
خطیب موقت نماز جمعه ساری، یادآور شد: در بخش صنعت، نسبت به سایر استان‌ها عقب هستیم و چشم‌اندازی برای پیشرفت مازندران وجود ندارد.
وی با بیان اینکه وضع بیکاری کمر استان را شکسته و گردشگری ما جایگاه ندارد، خاطرنشان کرد: مسئولان با آمار سر مردم را گرم نکنند.
قاسمی با اشاره به اینکه مسئولان به اجتماع و به میان مردم بروند و ببینند که مردم در چه وضعیتی هستند، گفت: جوانان تحصیلکرده در به در دنبال کار و اشتغال هستند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دشمنان نمی‌دانند در چه فکری هستند، اضافه کرد: 32 سال از عمر انقلاب می‌گذرد و هر نقشه شومی که داشتند بر سر ملت و این نظام آوردند.
قاسمی با اشاره به اینکه اینک هواپیمای جاسوسی برای ملت ایران فرستاده‌اند، ادامه داد: دشمنان ما احمق هستند و هنوز این ملت را نشناخته‌اند.
وی با بیان اینکه درست است که بیکاری و گرانی داریم و این را فریاد می‌زنیم، بیان داشت: اما انقلابمان را دوست داریم.
قاسمی با اشاره به اینکه جای تاسف است که آمریکا وانمود می‌کند با خارج شدن از عراق، امنیت این کشور به خطر خواهد افتاد، گفت: آمریکا به ظاهر عراق را ترک کرده و گماشته‌های آمریکا و اسرائیل هنوز در عراق هستند.
وی با بیان اینکه گرامیداشت 9 دی باید فرهنگ شود و هر خانواده در این گرامیداشت سهم دارد، یادآور شد: 9 دی سال 88 یوم الغدیر انقلاب اسلامی  است و مردم بیعت با انقلاب را به نمایش گذاشتند.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول