اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان البرز:

دشمن به دنبال تبدیل رقابت به پیکار انتخاباتی است

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان البرز گفت: دشمن می‌خواهد این انتخابات از حالت رقابت خارج و به پیکار انتخاباتی تبدیل شود بنابراین لازم است با بصیرت‌دهی و آگاهی‌بخشی مسائل را دنبال کنیم.

دشمن به دنبال تبدیل رقابت به پیکار انتخاباتی است
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام علی مصائبی در جلسه شورای اداری شهرستان البرز که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، بیان کرد: دشمن می‌خواهد فضای انتخابات را امنیتی کند، در واقع دشمن می‌خواهد ناامنی و نافرمانی مدنی را در انتخابات مجلس شورای اسلامی به عنوان یک پروژه توطئه‌آمیز به اجرا درآورد.
وی ادامه داد: آمریکایی‌ها با برخی از عوامل خودفروخته و صحنه‌گردان ان فتنه 88 در بگرام افغانستان جلسه داشته‌اند و تصمیم آنها بر این است فضای انتخابات سال جاری را متشنج کرده طوری که این انتخابات را از فضای رقابتی خارج کنند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان البرز افزود: دشمن می‌خواهد این انتخابات از حالت رقابت خارج و به پیکار انتخاباتی تبدیل شود بنابراین لازم است با بصیرت‌دهی و آگاهی‌بخشی مسائل را دنبال کنیم.
وی تصریح کرد: نیروهای مومن و جوان این انقلاب و این مرز و بوم توانستند پهپاد جاسوسی آمریکایی را فرو بنشانند و جاسوس آمریکایی را نیز دستگیر کنند که این اقدام آنها زخمی بزرگ بر پیکر استکبار جهانی است.
مصائبی اعلام کرد: دشمن با استفاده از ماهواره و فضای اینترنت در تلاش است تا جو روانی را در داخل کشور ایجاد کند البته در فتنه سال 88 نیز دشمن از شبکه‌های ماهواره‌ای برای این امر استفاده کرد.
وی یادآور شد: هرجا احساس کنیم به آرمان‌های ما خدشه وارد می‌شود وارد می‌شویم و از انقلاب دفاع می‌کنیم تا این انقلاب را به صاحب اصلی‌اش آقا امام زمان(عج) بسپاریم.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول