اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان:

فعالیت برای ورزشکاران ناشنوا فراتر از وظیفه است

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان گفت: فعالیت برای ورزشکاران ناشنوا چیزی بالا تر از یک وظیفه است و نیاز به یک باور قلبی دارد.

فعالیت برای ورزشکاران ناشنوا فراتر از وظیفه است
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان فارس، کاظم نظم‌ده در جلسه مجمع سالانه هیئت ورزش‌های ناشنوایان فارس که با حضور رئیس و دبیر فدراسیون ناشنوایان، مدیرکل و معاونان اداره کل ورزش و جوانان فارس و دیگر اعضای مجمع برگزار شد، اظهار داشت: فعالیت برای ورزشکاران ناشنوا چیزی بالا تر از یک وظیفه است و نیاز به یک باور قلبی دارد.
وی خدمت به ورزشکاران ناشنوا را یک هنر توصیف کرد و بیان داشت: فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان در گذشته تنها در چهار یا پنج رشته ورزشی فعال بود و در حال حاضر این فدراسیون در 17رشته ورزشی از 25 رشته مورد تایید فدراسیون جهانی فعالیت دارد.
نظم‌ده افزود: فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان در دسته فدراسیون‌های درجه سه قرار دارد و برای اینکه بتوانیم جایگاه خود را ارتقا دهیم جامعه ورزش ناشنوایان، مسئولان هیئت‌های ورزشی استان‌ها و دیگر دست‌اندرکاران ورزش باید کمک کنند تا بتوانیم به این هدف دست یابیم و در دسته فدراسیون‌های درجه یک قرار گیریم.
رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان عدم پرداختن به حواشی و توجه به کسب نتایج درخشان را مهم‌ترین راهکار برای اینکه فدراسیون در زمره فدراسیون‌های درجه یک از دیدگاه وزارت ورزش و جوانان قرار گیرد، دانست و خواستار همدلی و تلاش بیشتر از سوی جامعه ورزش ناشنوایان شد.
نظم‌ده در بخش دیگری از سخنان خود در تشریح اهداف فدراسیون گفت: رسیدن به جایگاه سوم در المپیک آسیایی و رتبه زیر پنج در المپیک جهانی و همچنین فعال کردن رشته‌های ورزشی در بخش بانوان و کسب کرسی‌های بین‌المللی از مهم‌ترین اهداف فدراسیون به شمار می‌رود که با بررسی‌های صورت گرفته به یقین می‌توانیم به این اهداف دست یابیم.
وی تصریح کرد: در سال جاری 36 اردوی تیم ملی در رشته‌های مختلف، 15 مسابقه قهرمانی کشور و سه اعزام برون‌مرزی و پنج دوره مربیگری داشتیم و توانستیم سه کرسی را در مجامع بین‌المللی کسب کنیم.
رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان با بیان اینکه ورزش برای ناشنوایان یک درمان است، تصریح کرد: مجموعه فدراسیون با این دیدگاه به ورزش ناشنوایان می‌پردازد و امیدوارم بتوانیم در آینده ورزش ناشنوایان ایران را بیش از پیش گسترش دهیم.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول