اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز؛

همایش ملی عفاف و حجاب در بجنورد آغاز شد

خبرگزاری فارس: طی آیینی همایش ملی عفاف و حجاب، امنیت فردی و اجتماعی در مجتمع فرهنگی و هنری آفتاب پتروشیمی خراسان در بجنورد آغاز شد.

همایش ملی عفاف و حجاب در بجنورد آغاز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد دبیر همایش ملی عفاف و حجاب، امنیت فردی و اجتماعی صبح امروز در آیین آغاز به کار همایش ملی عفاف و حجاب اظهار داشت: 467 مقاله از تمام استان‌های کشور به دبیرخانه این همایش ارسال شده است.
محمد وطن‌دوست با بیان اینکه آثار ارسالی در سه مرحله مورد بازبینی قرار گرفت، افزود: طی مرحله اول 213 مقاله و در مرحله دوم 118 مقاله مورد بررسی قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه در مرحله سوم بررسی آثار رسیده به این همایش 10 مقاله انتخاب شد، تصریح کرد: این مقالات در این همایش ارائه می‌شود.
به گفته وطن‌دوست؛ 20 مقاله رسیده به دبیرخانه همایش ملی عفاف و حجاب نیز در قالب پوستر در حاشیه این همایش ملی به نمایش گذاشته شده است.
وی انتشار 9 مقاله پژوهشی به صورت کتاب در قالب مجمع مقالات پژوهشی را از برنامه‌های این همایش عنوان کرد و افزود: چکیده مقالات ارسالی به دبیرخانه نیز به صورت کتابچه در اختیار شرکت‌کنندگان در همایش گذاشته می‌شود.
دبیر همایش ملی عفاف و حجاب، هدف از برگزاری این همایش را ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و نقش آن در امنیت فردی و اجتماعی عنوان کرد.
وی با اشاره به اینکه این همایش در محورهای مختلف برگزار می‌شود، تصریح کرد: این محورها شامل عفاف و حجاب، امنیت اقشار مختلف اجتماعی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، نهادها و ارگان‌ها، امنیت فردی و اجتماعی، پلیس و انتظارات عمومی و قانونی، رسانه‌ها و می‌شود.
وطن‌دوست با بیان اینکه مقدمات برگزاری این همایش ملی از ابتدای سال گذشته آغاز شده است، ابراز امیدواری کرد تا اهداف برگزاری این همایش در جامعه محقق شود.
در این آیین شماری از مسئولان انتظامی و خراسان شمالی شرکت داشتند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول