اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان:

طلسم داوری بانوان اسنوکر شکسته شد

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان گفت: با حضور بانوان داور رشته اسنوکر در دومین رنکینگ اسنوکر ایران، داوری این قشر از جامعه در مسابقات اسنوکر شکسته شد.

طلسم داوری بانوان اسنوکر شکسته شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پانته‌آ صادقی، امروز در حاشیه برگزاری دومین رقابت‌های رنکینگ اسنوکر ایران اظهار داشت: بانوان ایرانی با حفظ کامل حجاب اسلامی در کشور‌های خارجی امر داوری رشته اسنوکر را انجام می‌دهند و امروز نیز برای نخستین بار در سطح کشور شاهد داوری داوران زن اسنوکر هستیم.
وی با بیان اینکه برای حضور داوران زن اسنوکر در دومین رقابت‌های رنکینگ اسنوکر ایران، هماهنگی‌های لازم با سید مسعود داوودی، رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان و مسئولان فدراسیون انجام شد، تصریح کرد: در این مسابقات شش داور زن امر داوری را انجام می‌دهند.
نایب رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان تاکید کرد: از شش داور زن دومین رقابت‌های رنکینگ اسنوکر ایران دو نفر دارای مدرک gold آسیایی و بقیه دارای مدرک داوری درجه یک هستند.
وی بیان داشت: حضور داوران زن در رقابت‌های اسنوکر با توجه به اینکه این داوری در بین هم‌زبانان خودمان صورت می‌گیرد، آرامش و در عین حال تجربه بسیار خوبی را در اختیار بانوان اصفهانی قرار می‌دهد.
صادقی افزود: در دومین رقابت‌های رنکینگ اسنوکر ایران تلاش  شد از داوران درجه دو نیز به عنوان داور مار کر استفاده شود.
وی اظهار داشت: امیدوار بودیم از سایر شهرستان‌های استان اصفهان نیز از داوران دارای شرایط در دومین رقابت‌های رنکینگ اسنوکر استان اصفهان استفاده شود.
نایب رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان در ادامه صحبت‌های خود گفت: برگزاری رقابت‌های رنکینگ اسنوکر ایران به دلیل انتخاب بهترین‌های اسنوکر برای حضور در رقابت‌های six بال آسیایی بهمن‌ماه به میزبانی اصفهان است.
وی در ادامه صحبت‌های خود اشاره‌ای به تلاش هیئت بیلیارد و بولینگ استان اصفهان برای برپایی دوره‌های این دو رشته ورزشی برای علاقه‌مندان، با اصول علمی کرد و افزود: به احتمال زیاد دوره‌‌های بیلیارد و بولینگ ویژه آقایان و بانوان این هیئت از دی‌ماه آغاز می‌شود.
انتهای پیام‌/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول