اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرمی:

قانون ضمانت اجرای شایسته انتخابات است

خبرگزاری فارس: فرماندار گرمی گفت: احترام به قانون و قانون‌گرایی شایسته‌ترین تضمین در برگزاری سالم و شایسته انتخابات است.

قانون ضمانت اجرای شایسته انتخابات است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عزیز صحرایی در جلسه شورای اداری شهرستان گرمی اظهار داشت: برگزاری انتخابات در کشورمان همیشه با تحرکات نظام استکباری و القاعات غلط روانی آنها همراه بوده است اما در این بین مشارکت حداکثری مردم در صحنه انتخابات تمام این رفتارهای غرض‌آلود و بی‌سرانجام را خنثی کرده است.
وی از عرصه انتخابات به‌عنوان میدان عزم و اراده مردم در پشتیبانی از موازین و ارزش‌های انقلاب اسلامی و مکتب انسان‌ساز الهی یاد کرد و افزود: انتخابات در ایران مظهر دموکراسی واقعی است و همیشه مسئولان امر به انتخاب مردم گردن نهاده و آن را پاس داشته‌اند.
صحرایی، مجریان انتخابات را حریم‌داران واقعی اصول و ارزش‌های مردم‌پسند توصیف کرد و ادامه داد: مردم از مجریان انتخابات سلامت نفس، صحت عمل و شایستگی تدبیر می‌خواهند و اگر در این سه مؤلفه اشکال و تردیدی پیدا شود زمینه اعتماد مردم از بین می‌رود.
این مسئول بسترساز اعتماد عمومی را گردن نهادن به قانون و اصول ارزش‌های جامعه اعلام کرد و بیان داشت: ما زمانی می‌توانیم در اعتمادآفرینی عمومی نقش‌آفرین باشیم که انتخابات را در چهارچوب قانون و در کمال صحت و سلامت برگزار کرده و از هرگونه خدشه وارد کردن به این عرصه خودداری کنیم.
وی همه کاندیداها و هواداران آنها را به پایبندی دقیق و اصولی به قانون و مقررات دعوت کرد و گفت:‌ تبلیغات زودهنگام مظهر و تجلی واقعی از بی‌قانونی است که گاه کاندیداها و هواداران آنها با شکل دادن ستادهای انتخاباتی کاذب به آن روی آوردند.
به گزارش فارس،‌ فرماندار گرمی در ادامه سخنان خود از آمادگی فرمانداری گرمی برای آغاز نام‌نویسی از نامزدهای انتخابات مجلس نهم تصریح کرد: همه چهره‌های مطرح برای نامزدی از حوزه انتخابیه گرمی افرادی قانونمند و دارای سابقه درخشان هستند که انتظار می‌رود با رعایت قانون فضای مشارکت حداکثری مردم را به وجود آورند.
وی ممنوعیت استفاده از امکانات دولتی را بر له یا علیه نامزدها را متذکر شد و خاطرنشان کرد: برای برگزاری انتخاباتی پرشور و شعور بی‌طرف‌ترین افراد به عنوان هیئت اجرایی انتخاب شدند.
 
حماسه 9 دی درس تاریخی برای فتنه‌طلبان انقلاب است
فرماندار گرمی در ادامه سخنان خود به نزدیکی یوم الله با شکوه 9 دی و حضور آگاهانه مردم در صحنه دفاع از ارزش‌های علوی و حسینی افزود: مردم ایران در 9 دی به جهانیان نشان دادند که در کشور اسلامی ایران نهضت علوی و حسینی جاودانه و پابرجا تداوم دارد.
صحرایی با یادآوری این‌که این حماسه درس عبرتی برای تمام فتنه‌گران شیطان صفت داخلی و خارجی است، اظهار داشت: این حرکت نشان داد که مردم با بصیرت ایران مدافع امامت و ولایت شایسته جامعه هستند و هرگز راه خطا و واهی را دنبال نکرده و بر تفکر آنها خط بطلان می‌کشند.
وی ماندگاری این حماسه عظیم را به دلیل عظمت فلسفه و محتوای آن دانست و تصریح کرد: اگر به اهمیت و جایگاه این امر شاخص توجه کنیم به خوبی می‌بینیم که ارزش‌های خلق شده و حماسه ماندگار 9 دی آثاری جاودانه با خود به همراه دارد.
انتهای پیام/ح10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول