اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بجنورد:

انتخابات مجلس در بجنورد همانند دوره‌های قبل است

خبرگزاری فارس: فرماندار بجنورد با اشاره به اینکه افزایش تعداد نمایندگان نهمین دوره انتخابات مجلس به این دوره نمی‌رسد، گفت: انتخابات مجلس در حوزه‌های‌ انتخابیه بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم همانند دوره‌های گذشته برگزار شود.

انتخابات مجلس در بجنورد همانند دوره‌های قبل است
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سیدمحمد پاک‌مهر در نشست شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: تعداد نمایندگان این حوزه انتخابیه همچون دوره‌های قبل مجلس دو نماینده است.
وی با اشاره به پیش‌بینی ۴۴۵ شعبه اخذ رأی در این شهرستان افزود:‌ البته افزایش و یا کاهش این تعداد صندوق پیشنهادی بسته به تصمیم هیئت‌های اجرایی انتخابات مجلس است.
فرماندار بجنورد با اشاره به آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم، تصریح کرد: بسترهای لازم برای برگزاری انتخابات سالم و باشکوه در این شهرستان فراهم شده است.
پاک‌مهر ادامه داد: کمیته‌های ذیل ستاد انتخابات این شهرستان فعال شده و نشست‌های مختلفی را به منظور آمادگی هرچه بیشتر برگزار می‌کند.
وی همچنین از تمام داوطلبان مجلس خواست تا از تبلیغات زودهنگام پرهیز کرده و صرفاً‌ در چارچوب قانونی و طی مهلت تعیین شده اقدام به تبلیغات انتخاباتی کنند.
نماینده عالی دولت در بجنورد همچنین با اشاره به در پیش بودن ۹ دی اظهار داشت: همایش‌ها و برنامه‌های مختلفی به همین مناسبت در سطح شهرستان پیش‌بینی شده است.
پاک‌مهر از ۹ دی به عنوان حماسه‌ ماندگار مردم در تاریخ انقلاب یاد کرد و یادآور شد: در این روز مردم در دفاع از انقلاب اسلامی حماسه‌ای بزرگ آفریدند.
فرمانده انتظامی خراسان شمالی هم در این نشست گفت: نیروی انتظامی برای تأمین امنیت انتخابات مجلس شورای اسلامی آمادگی کامل دارد.
صفوة‌الله الله‌وردی محمدی افزود: البته تأمین امنیت انتخابات مجلس با مشارکت مردم انجام خواهد شد تا مثل گذشته انتخابات باشکوهی در سطح خراسان شمالی برگزار شود.
در این آیین با قدردانی از خدمات احمد قرایی به عنوان فرمانده سابق نیروی انتظامی بجنورد، موسی داوطلب به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان بجنورد به حاضران معرفی شد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول