اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جم:

پروژه‌های عمرانی باید به نیازهای آینده نیز پاسخ دهند

خبرگزاری فارس: فرماندار جم گفت: پروژه‌های عمرانی باید به گونه‌ای طراحی شوند که علاوه بر رفع نیازهای کنونی پاسخگوی نیازهای آینده جامعه نیز باشند.

پروژه‌های عمرانی باید به نیازهای آینده نیز پاسخ دهند
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، خلیل عبداللهی در بازدید از طرح‌های در دست اجرای شهرستان جم اظهار داشت: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام مهم‌ترین اولویت در این شهرستان است و از تمام دستگاه‌ها انتظار داریم نسبت به تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام اهتمام ورزند.
وی افزود: دولت نهم و دهم در عمران و آبادانی شهرها و روستاها بویژه در مناطق دوردست تلاش بسیار خوبی داشته و در شهرستان جم نیز شاهد افزایش طرح‌های عمرانی در راستای محرومیت‌زدایی هستیم.
فرماندار جم با تاکید بر لزوم جذب اعتبارات توسط مسئولان خاطرنشان کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان با هماهنگی ادارات کل استان در جذب اعتبارات به موقع تلاش کنند تا شاهد تسریع بیشتری در اتمام طرح‌ها باشیم.
عبداللهی با اشاره به اجرای طرح‌های مهم در جم گفت: هم‌اکنون پروژه‌های بزرگی همچون سد کوثر و عملیات آبخیزداری در شهرستان جم حال اجرا هستند که اجرای این طرح‌ها در برخورداری مردم شهرها و روستاهای جم از آب سالم بسیار تاثیرگذار است.
وی از اجرای سدباغان در شهرستان جم خبر داد و اذعان داشت: بیش از 35 میلیارد تومان برای اجرای این سد اعتبار در نظر گرفته شده و بر اساس نظر مجری طرح تا سال 93 مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
فرماندار جم یادآور شد: بزرگراه جم به ریز و سرچشمه نیز از دیگر طرح‌های مهم در شهرستان است که به فضل خدا در کوتاه‌ترین زمان ممکن تکمیل خواهند شد.
عبداللهی اضافه کرد: نباید مردم را معطل کنیم و باید از همه ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم و باید تلاش شود پروژه‌ها در زمان مقرر اجرایی و در زمان معین خود به بهره‌برداری برسند.
وی با اشاره به لزوم طراحی پروژه‌ها بر اساس نظر کارشناسان افزود: طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی باید کارشناسی شده و هدف‌دار باشند و باید به گونه‌ای طراحی شوند که علاوه بر رفع نیازهای کنونی پاسخگوی نیازهای آینده جامعه نیز باشند.
عبداللهی اذعان داشترد: شهرستان جم دارای پتانسیل بسیار زیادی برای توسعه و رشد بیشتر است و باید از ظرفیت موجود استفاده بهینه را داشته باشیم.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول