اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال 91 انجام می‌شود؛

اجرای 20 پروژه مهم عمرانی در سنندج

خبرگزاری فارس: شهردار سنندج گفت: برای تداوم حرکت جهادی عمران شهری 20 پروژه مهم عمرانی در دستور کار شهرداری برای سال 91 برنامه‌ریزی شده است.

اجرای 20 پروژه مهم عمرانی در سنندج
مهدی حسام‌شریعتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: این 20 پروژه اساسی با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی کارشناسان حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری و بر اساس نیازهای ضروری و اولویت‌بندی شهرداری تدوین شده که برای اجرای آن بیش از 430 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.
شهردار سنندج، حمایت و تلاش مستمر معاون اول ریاست جمهوری، نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حمایت‌های بی‌دریغ استاندار کردستان را به منظور تامین اعتبار لازم در کنار تلاش شبانه‌روزی نیروهای شهرداری را مهم‌ترین عوامل تحقق برنامه‌های جهادی شهرداری سنندج در سال جاری اعلام کرد.
حسام‌شریعتی گفت: تحقق برنامه‌های عمران شهری سال آینده و اجرای طرح‌های پیش‌بینی شده منوط به تامین اعتبار و رفع معارض مسیر و اجرای این طرح‌ها است.
وی لیست این 20 پروژه  پیشنهادی را برای عمران و آبادانی سنندج در سال آینده تکمیل هشت پروژه عمرانی  نیمه تمام، چهار پروژه مطالعاتی و آغاز بکار هشت پروژه که عملیات مطالعاتی آن در سال جاری صورت گرفته، اعلام کرد.
شریعتی پروژه‌های ساماندهی آب‌های سطحی بهاران، جلوگیری از رانش تکیه و چمن، کمربندی اسلام‌آباد، تقاطع‌های بعثت و ورمقانی، میدان تامین اجتماعی، پارک بانوان وتکمیل ورودی های شهر و جلوی هتل شادی با اعتباری بالغ بر 222 میلیارد ریال را پروژه‌های نیمه‌تمام اولویت‌دار برای سال آینده بیان کرد و افزود: با توجه به ضرورت این طرح‌ها در صورت تامین اعتبار سال آینده به بهره‌برداری خواهند رسید.
به گفته شهردار سنندج مطالعه احداث تقاطع غیر همسطح بلوار دانشجو به پاسداران و جابه‌جایی تاسیسات آن مسیر، مطالعه پروژه تقاطع  ننله و تونل خیابان انقلاب منتهی به میدان نبوت و مطالعه و بازنگری آب‌های سطحی شهر با اعتباری بالغ بر 21 میلیارد ریال را چهار طرح مطالعاتی در دست اقدام شهرداری سنندج برای سال  آینده عنوان کرد.
شریعتی ادامه بلوار کردستان به جاده ساحلی، اجرای تقاطع دانشگاه کردستان با تملک و جابه‌جایی تاسیسات، احداث خیابان 36 متری اتصال پاسداران به جاده ساحلی، اتصال خیابان کانی‌کوزله به بلوار معلم، احداث پارک اسلام‌آباد، احداث چهار ایستگاه آتش‌نشانی، آسفالت نواحی منفصل شهری و احداث دو منبع جمع‌آوری برای آب‌های خام و جهت تامین آب فضای سبز با اعتباری بالغ بر 181 میلیارد ریال طرح‌های آماده اجراء شهرداری سنندج در سال آینده معرفی کرد.
وی تداوم حمایت و پشتیبانی استاندار مردمی کردستان در راستای تامین اعتبارات لازم، تعامل و همکاری اعضای شورای اسلامی شهر و پیگیری و تلاش شبانه‌روزی پرسنل شهرداری را مهم‌ترین عوامل  تحقق این 20 طرح پیشنهادی  عنوان کرد.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول