اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زنجان:

با وحدت مردم ایران، دشمنان راه به جایی نمی‌برند

خبرگزاری فارس: امام جمعه زنجان گفت: دشمنان آگاه باشند که با وجود وحدت و اتحاد ملت ایران در پیشبرد اهداف خود راه به جایی نمی‌برند و محکوم به شکست هستند.

با وحدت مردم ایران، دشمنان راه به جایی نمی‌برند
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله محمد تقی واعظی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان اظهار داشت: ولایتمداری و اتحاد ملت ایران سبب شکست آمریکا در رسیدن به اهداف شومی که نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشتند، شد.
وی با اشاره به اینکه ملت ایران سر سوزنی از رهبر خود فاصله نمی‌گیرند، خاطر نشان کرد: تا زمانی که این ملت گوش به امر رهبر خود هستند، دشمنان بدانند که هیچ مشکلی جز برای خودشان ایجاد نمی‌کنند.
امام جمعه زنجان با بیان اینکه ملت آزاده و امین ایران در هیچ شرایطی رهبر خود را تنها نمی‌گذارند، اضافه کرد: استکبار و دشمنان باید آگاه باشند که کشور ایران طعمه آن‌ها نیست.
وی به ادعای استکبار در زمینه ترور سردار قاسمی فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: این ادعا و سخنان آنها بر اساس قواعد روابط اجتماعی و بین‌الملل نیست.
آیت‌الله واعظی تصریح کرد: سخن گفتن از ترور سرداران سپاه و بزرگ نمایی تحریم علیه کشورمان و ترساندن مردم با این تفکرات به هم ریختگی درونی دشمنان به ویژه آمریکا را نشان می‌دهد.
وی همچنین در بخشی دیگری از سخنان خود به حادثه عاشورا اشاره کرد و اظهار داشت: عاشورا و قیام امام حسین (ع) و یاران ایشان پیوند عمیقی با مبعث رسول خدا (ص) دارد و این دو واقعه به هم گره خورده‌اند.
امام جمعه زنجان با بیان اینکه جامعه اسلامی بعد از رحلت پیامبر اکرم (ص) و واقعه غدیر زیر و رو شده بود، ادامه داد: امام حسین (ص) به عنوان قرآن ناطق با قیام خود دین اسلام را احیا کرد و اگر عاشورا نبود اثری از اسلام باقی نمی‌ماند.
وی به انکار واقعه غدیر و ولایت امام علی (ع) اشاره کرد و گفت: کسانی که ولایت امام علی (ع) را انکار کردند می‌توانستند وجود اسلام و پیامبر را نیز انکار کنند اما به سوء استفاده از نام پیامبر نیاز داشتند.
آیت‌الله واعظی تصریح کرد: در حال حاضر هر چه از اسلام مطرح است به برکت قیام امام حسین (ع) است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول