اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

همایش بانوان جبهه پایداری/

آلیا:جبهه پایداری برای دفاع و احیای گفتمان انقلاب اسلامی بنا شده است

خبرگزاری فارس: عضو جبهه پایداری با اشاره به تلاش جریان‌های فتنه و انحراف برای مقابله با نظام انقلاب اسلامی گفت: جبهه پایداری برای دفاع و احیای گفتمان انقلاب اسلامی تاسیس شده است.

آلیا:جبهه پایداری برای دفاع و احیای گفتمان انقلاب اسلامی بنا شده است
به گزارش خبرنگارسیاسی خبرگزاری فارس، فاطمه آلیا عضو جبهه پایداری و نماینده مردم تهران ظهر امروز پنج‌شنبه در همایش بانوان جبهه پایداری که در سازمان فرهنگ و ارتباطات برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به نقش حضرت زینب (س) در مقابله با فتنه‌ها و انحرافات اظهار داشت: حضرت زینب (س) با قاطعیتی که داشت، فتنه و انحراف را برای مردم آشکار کرد.

وی با بیان اینکه جامعه ما امروز با انحرافات فکری و اعتقادی و فتنه‌های سیاسی گریبانگیر است، ‌افزود: هدایت‌های پیامبرگونه مقام معظم رهبری بصیرتی را در قلب مردم به وجود آورد که انقلاب را در مقابل فتنه‌ها و انحرافات مقاوم کرد.

آلیا با بیان اینکه شدت توطئه‌ها علیه انقلاب اسلامی به دلیل اقتدار انقلاب بوده است، افزود: در دورانی وادادگی سیاسی در بخشی از مسئولان نظام موجب تضعیف نظام شد. در دوران اصلاحات و سازندگی فشارهای زیادی علیه انقلاب وارد شد تا اینکه مردم حماسه 3 تیر را خلق کردند و بر پیوند قدرت و ثروت در عرصه سیاسی کشور پایان دادند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قدرت نظامی سیاسی انقلاب اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی گفت: آمریکایی‌ها بعد از اینکه موفق به متوقف کردن برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران نشدند توطئه‌های خود را علیه ملت ایران تشدید کردند و هواپیمای پیشرفته جاسوسی خود را برای انجام ماموریت به ایران فرستادند اما نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران این هواپیما را در اختیار گرفتند تا شکستی دیگر برای آمریکا رقم زده شود.

وی با بیان اینکه دولت نهم با شعار مبارزه با استکبار عدالت محوری و گفتمان انقلاب روی کار آمد به تکاپوی جریان انحرافی برای زیر سؤال بردن خدمات دولت اشاره کرد و گفت: ‌هوشیاری مردم و 3 تیری‌ها جریان انحرافی را ناکام خواهد گذاشت.

عضو جبهه پایداری با بیان اینکه جبهه پایداری برای احیای گفتمان انقلاب اسلامی تاسیس شده است، گفت: با وجود برخی فراز و فرودها، ریزش‌ها و رویش‌ها جبهه پایداری برای دفاع از گفتمان انقلاب اسلامی تاسیس شد و امروز جبهه پایداری بنا دارد از گفتمان انقلاب اسلامی در همه زمینه‌ها دفاع کند.

آلیا ترویج گفتمان انقلاب اسلامی و 3 تیر را از جمله اهداف تاسیس جبهه پایداری دانست و گفت:‌ اگر لازم باشد 3 تیری‌ها حماسه 9 دی را دوباره خلق خواهد کرد چرا که اساس و بنیان جبهه پایداری بر دفاع از گفتمان انقلاب اسلامی احداث شده است.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول