اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تایباد:

اختلاف در عرصه حساس انتخابات از اهداف دشمن است

خبرگزاری فارس: امام جمعه تایباد گفت: اختلاف در عرصه حساس و مهم انتخابات از اهداف دشمن است.

اختلاف در عرصه حساس انتخابات از اهداف دشمن است
به گزارش خبرگزاری فارس از تایباد، حجت‌الاسلام محمد محدثی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان با اشاره به آیاتی از سوره احزاب اظهار داشت: ابرقدرت‌ها به این دلیل با اسلام مخالفند که اسلام را منافی منافع خود در دنیا می‌دانند و اگر مملکتی در مقابل این‌ها تسلیم شود تا جایی که بخواهند به غارت و تاراج آن مملکت پرداخته و بدترین خطرها را برای آن کشورها ایجاد می‌کنند.
خطیب جمعه تایباد با اشاره به سخنان رئیس جمهور آمریکا  وخروج سربازان آمریکایی از عراق افزود: آنچه سبب شد سربازان آمریکایی از عراق خارج شوند ایمان، وحدت و همت مردم عراق و در راس آن مرجعیت بود که دشمن نتوانست جایی در این کشور باز کند. 
محدثی همچنین با اشاره به اینکه در قسمت اعظم قرآن بر ایستادگی در مقابل کفار تاکید شده است، گفت: این منطق اسلام است که در مقابل بیگانگان طوری باشید که واقف بر زندگی شما نباشند و در مقابل آنها ذلیل نبوده و عزت اسلامی را حفظ کنیم.
وی افزود: استکبار جهانی در طول 32 سال بعد از انقلاب هیچ غلطی نتوانسته است بکند بلکه مملکت اسلامی ایران در مقابل تهدیدها و تحریم‌های آن‌ها مشکلی پیدا نکرده و استوارتر از همیشه است. 
خطیب جمعه تایباد در ادامه با اشاره به نزدیکی انتخابات گفت: دشمن به دنبال این است که به انتخابات لطمه بزند.
 محدثی افزود: یکی از راه‌هایی که دشمن دنبال ایجاد اختلاف است اختلاف در عرصه حساس و مهم انتخابات است و مردم نباید مسئله مجلس را سرسری گرفته و باید افرادی خبیر و بصیر که دلسوز و فعال را که بتوانند منشا اثر باشند زیر نظر گرفته و فردی مدیر، مدبر و متعهد را راهی مجلس کنند.
وی با اشاره به سالروز وحدت حوزه و دانشگاه و اختلاف این مراکز در دوران پیش از انقلاب  گفت: حوزه و دانشگاه از مکان‌های مهم و تاثیرگذار بر جامعه است که به برکت جمهوری اسلامی وحدت بین آنها ایجاد شد و منشا این وحدت شهادت دکتر مفتح بود. 
خطیب جمعه تایباد با اشاره به تلاش دشمنان در راه ایجاد اختلاف بین فرق اسلامی و آتش‌بیار معرکه بودن رادیوهای بیگانه در راه ایجاد اختلاف گفت: بصیرت و آگاهی لازمه کار همه مسلمانان است و باید بکوشیم تا همچون اصحاب بی‌بصیرت امام حسن مجتبی (ع) که دشمن شناس‌نبوده و بصیرت نداشتند، نباشیم. 
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول