اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی؛

بیمارستان 64 تختخوابی نیکشهر به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری نیکشهر گفت: عملیات ساخت بیمارستان 64 تختخوابی نیکشهر به سرعت در حال ساخت بوده و با پیشرفت قابل توجهی به زودی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

بیمارستان 64 تختخوابی نیکشهر به بهره‌برداری می‌رسد
صاحب‌گل صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیکشهر اظهار داشت: در راستای ارتقای سطح سلامت و بالا بردن شاخص‌های بهداشتی، بیمارستان 64 تختخوابی شهرستان نیکشهر همچنان و به سرعت در حال ساخت است که با این پیشرفت قابل توجه در آینده‌ای نزدیک افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.
وی در ادامه عنوان کرد: بیمارستان 64 تختخوابی نیکشهر از اعتبارات سفر ریاست جمهوری و هیئت دولت است که در زمینی به مساحت 7.5 هکتار در حال ساخت است.
معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری نیکشهر بیان داشت: این بیمارستان با متراژ زیربنای 8 هزار و 500 مترمربع در چهار طبقه ساخته می‌شود.
صالحی ادامه داد: ساخت این بیمارستان با اعتبار اولیه 83 میلیارد ریال در خردادماه سال 87 آغاز و تاکنون بیش از 60 درصد پیشرفت اجرایی داشته است.
وی یادآور شد: با اختصاص به موقع اعتبارات استانی، ساخت بیمارستان نیکشهر تا پایان امسال اتمام می‌یابد و تجهیز آن برای سال آینده در دستور کار قرار دارد.
معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری نیکشهر گفت: با سفر معاون برنامه‌ریزی استاندار سیستان و بلوچستان، 48 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی سال 90 به بیمارستان در دست ساخت 64 تختخوابی شهرستان نیکشهر اختصاص یافت.
صالحی خاطرنشان کرد: این بیمارستان دومین مرکز درمانی نیکشهر است که جایگزین مورد قبلی خواهد شد.
وی اضافه کرد: بیمارستان قبلی (22 بهمن) نیکشهر دارای 25 تختخواب بوده که به مروز زمان و نیاز منطقه اکنون 64 تختخواب دارد.
معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری نیکشهر در زمینه بیمارستان 22 بهمن نیکشهر گفت: این بیمارستان نخستین و تنها بیمارستان شهرستان نیکشهر بود که احداث آن در زمینی به مساحت 1.5 هکتار و زیربنای 4 هزار و 588 مترمربع در سال 69 به پایان رسید و 22 بهمن ماه سال 69 افتتاح و آغاز به فعالیت کرد.
صالحی متذکر شد: در آغاز این بیمارستان دارای 25 تخت و بخش‌های داخلی، اطفال، جراحی، زایشگاه، آزمایشگاه، رادیولوژی و درمانگاه وابسته بود و بعدها به مرور زمان از 25 تخت به 64 تخت ارتقا یافت.
وی اذعان داشت: در سال 69 این بیمارستان با ریاست پسند ملک‌زایی فعالیت خود را آغاز کرد که با تلاش و کوشش فراوان رئیس بیمارستان رونق چشمگیری گرفت.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول