اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

شأن مدیران ما بالاتر از حضور در ستادهای تبلیغاتی است

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: شأن و جایگاه مدیران ما بالاتر از حضور در ستادهای تبلیغاتی کاندیداهاست که به یقین گاه شبهه‌هایی را به دنبال دارد.

شأن مدیران ما بالاتر از حضور در ستادهای تبلیغاتی است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان اردبیل اظهار داشت: از پس فردا ثبت‌نام کاندیداها برای انتخابات مجلس نهم در استان اردبیل آغاز می‌شود و در مراحل مختلف بررسی صلاحیت‌ها راه‌‌اندازی ستادهای تبلیغاتی ایام تبلیغات کاندیداها و روز برگزاری انتخابات را در برنامه‌ریزی‌ها شاهد خواهیم بود که در تمامی این صحنه‌ها باید قانون‌گرایی و وظیفه‌مداری را در اولویت قرار دهیم.
این مسئول ابراز داشت: اگر همه دست‌اندرکاران و مجریان انتخابات اصول و مقررات را رعایت کنند به یقین هیچ مشکل و تداخلی در صحنه انتخابات و عمل به قانون و مقررات به وجود نمی‌آید و ما یاری‌گر دستگاه‌های نظارتی و اجرایی خواهیم بود.
وی از تمام روسا و مدیران دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های دولتی خواست در تامین نیروی انسانی، تجهیزات و وسایل نقلیه در روز انتخابات دست‌اندرکاران این حوزه را یاری و همراهی کنند و قانون تکلیف همه را در پرداخت هزینه‌ها و ماموریت‌های این ایام مشخص کرده است.
استاندار اردبیل ارجاع هرگونه برگه ماموریت به دستگاه غیر مرتبط را  برای دریافت حق و حقوق آن غیرقانونی توصیف کرد و گفت: دستگاه صادر کننده ماموریت باید پرداخت هزینه‌ها را نیز متقبل شود.
صابری شأن و شوکت مدیران و مجریان انتخابات را بالاتر از حضور در ستادهای تبلیغاتی کاندیداهای مختلف و یا اظهار نظرهای آشکار و پنهانی در این زمینه توصیف کرد و اظهار داشت: اصلی‌ترین وظیفه ما امانت‌داری از آرای مردم و پاسداری از سلامت انتخابات است.
 
* صرفه‌جویی 28 میلیون تومانی بنزین با احداث راه اردبیل – سرچم

وی در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری اینکه مسایل ایمنی و اطمینان‌بخشی به مردم در استفاده از راه اصلی اردبیل مورد تاکید و توجه قرار گرفته است، ابراز داشت: اگر رانندگان در این مسیر سرعت مطمئن را رعایت کنند با کمترین خطر و آسیب جاده‌ای به مقصد خود رسیده و یک بن‌بست گشایی جدی  به همراه کاهش آلودگی‌های زیست محیطی را از طریق تردد در مسیر جدید شاهد خواهیم بود.
استاندار اردبیل اضافه کرد: اگر روزانه 2هزار سفر از این جاده انجام شود و هر روز دو ساعت صرفه‌جویی سفر را با کاهش مصرف روزانه 20 لیتر محاسبه کنیم در سال جهاد اقتصادی اجرای این پروژه عایدات اقتصادی خوبی را به همراه خواهد داشت.
صابری ادامه داد: با حساب سرانگشتی افتتاح راه اصلی اردبیل ـ سرچم روزانه 28 میلیون تومان صرفه‌جویی را در مصرف بنزین به همراه خواهد داشت و این رقم با افزایش سفر در ایام مسافر‌پذیر و گردشگری چند برابر خواهد بود.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود با قدردانی از همسران مدیران اجرایی در تحمل سختی‌ها و شدت عمل کار از صبر، حوصله و طاقت مثال‌زنی آنها در سنگر خانواده و تعلیم و تربیت در غیاب مدیران قدردانی کرد.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول