اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات کرمان:

منکرات تبلیغاتی به کاندیداها اعلام می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان کرمان گفت: باید با نشست‌هایی که با کاندیداها می‌گذاریم، منکرات تبلیغاتی را به آنها اعلام کنیم.

منکرات تبلیغاتی به کاندیداها اعلام می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، جواد کمالی بعد از ظهر امروز در جمع اعضای ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و فرمانداران استان کرمان اظهار داشت: فرمانداران باید به تمام بخش‌های قانون و دستورالعمل‌های برگزاری انتخابات تسلط کامل داشته باشند.
وی با بیان اینکه فرمانداران باید منشور اخلاقی انتخابات را مدنظر قرار دهند، افزود: قانون‌مداری و بحث امانتداری باید در دستور کار مجریان انتخابات قرار گیرد.
کمالی تصریح کرد: توسعه سیاسی و وحدت ملی باید در تمام محافل و مجالس با داوطلبان و برگزارکنندگان مورد تأکید باشد.
وی با بیان اینکه برگزاری انتخابات باید محور فعالیت‌های فرمانداران سراسر استان قرار گیرد، خاطرنشان کرد: باید با نشست‌هایی که با کاندیداها می‌گذاریم، منکرات تبلیغاتی را به آنها اعلام کنیم.
وی بیان داشت: با توجه به محدودیت اعتبارات، باید بحث صرفه‌جویی را مدنظر قرار دهیم و گزارش اقدامات انجام شده را به ستاد انتخابات استان ارسال کنیم.
رئیس ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان کرمان گفت: باید با توجه به حوادث روز دنیا، مسائل و حساسیت‌های انتخابات را برای مردم تبیین و بازگو کنیم.
کمالی بیان داشت: اگر فرمانداران یک هیئت اجرایی قوی داشته باشند، مشکل خاصی به وجود نمی‌آید.
وی عنوان کرد: فرمانداران در این ایام نباید همراه با نمایندگان به بازدید بروند و یا طرحی را افتتاح کنند، مگر اینکه یک طرح ملی باشد.
کمالی گفت: باید تلاش شود تا زمینه اختلاف را برای افراد سودجو فراهم نکنیم و در کارهای خود مشورت داشته باشیم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان اظهار داشت: باید با برنامه‌ریزی‌های دقیق کاری کنیم که استان کرمان همانند 32 سال گذشته در این انتخابات هم جزو استان‌های برتر باشد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول