اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه خراسان جنوبی:

فعالیت‌های تبلیغاتی بر اساس قانون باشد

خبرگزاری فارس: دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان جنوبی گفت: تمام فعالیت‌های تبلیغاتی بر اساس قوانین باشد و احترام به قوانین باید در این بخش متجلی باشد.

فعالیت‌های تبلیغاتی بر اساس قانون باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند حجت‌الاسلام محمدعلی تابعی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیروزی حزب اخوان‌المسلمین در انتخابات مجلس مصر که نشان دهنده پیروزی اسلام‌گریان است مستکبران جهان را نگران کرده است.
وی به واقعه به دام انداختن هواپیمای بدون سرنشین آمریکا در شرق کشور اشاره کرد و گفت: این هواپیما به لحاظ فنی از نوع پیشرفته‌ترین هواپیماهای آمریکا است.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان جنوبی اظهار داشت: متخصصان ایرانی توانستند با قطع ارتباط این هواپیما از مرکز آن را در خاک جمهوری اسلامی ایران به زمین بنشانند که این یک موفقیت دیگر برای ایران در عرصه نظامی محسوب می‌شود.
تابعی تصریح کرد: این مسئله پیامدهای زیادی از بعد امنیتی و حقوقی در پی دارد که قابل پیگیری است و باید مورد بررسی بیشتر قرار گیرد.
وی به وضعیت کشور سوریه و شرایط سیاسی این کشور اشاره کرد و گفت: فشاری که بر روی دولت سوریه وجود دارد بیانگر سیاست دوگانه آمریکاست.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان جنوبی اظهار داشت: در حال حاضر سوریه در خط مقدم جبهه مبارزه با اسرائیل است و این کشور به نوعی حامی جریان مقاومت است و به همین سبب آمریکا این رفتار دوگانه را با این کشور در پیش گرفته است.
تابعی به موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز اشاره کرد و تصریح کرد: برخی از تحرکات انتخاباتی در استان در حال انجام است که هر چه به زمان ثبت‌نام انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم تنور فعالیت‌های انتخاباتی داغ‌تر می‌شود.
وی گفت: باید تمام فعالیت‌های تبلیغاتی بر اساس قوانین باشد و احترام به قوانین باید در این بخش متجلی باشد تا سبب جذب اعتماد عمومی مردم شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول