اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک مسئول در بهداشت کنگان مطرح کرد:

رها شدن فاضلاب‌های خانگی سلامت شهروندان کنگانی را تهدید می‌کند

خبرگزاری فارس: یک مسئول در بهداشت کنگان گفت: رها شدن فاضلاب‌های خانگی سلامت شهروندان کنگانی را تهدید می‌کند.

رها شدن فاضلاب‌های خانگی سلامت شهروندان کنگانی را تهدید می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، سحر میرزایی بعد از ظهر امروز در کارگاه آموزشی بهداشت محیط و مواد غذایی ویژه خانواده‌های مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) کنگان اظهار داشت: بهداشت و درمان یک مسئله مهم و ارزشمند در جوامع امروزی است و باید به این مقوله توجه لازم را داشته باشیم.
وی افزود: در کنگان به ویژه با وجود آلاینده‌های زیست‌محیطی باید توجه بیشتری به مسایل بهداشتی داشته باشیم و باید تدابیر لازم برای جبران خسارت‌های آلاینده‌ها را بیندیشیم.
این کارشناس بهداشت محیط خاطرنشان کرد: رها شدن فاضلاب‌های خانگی سلامت شهروندان کنگانی را تهدید می‌کند.
میرزایی بیان کرد: هم‌اکنون رها شدن فاضلاب‌های خانگی در بخشی از محلات شهر کنگان سلامت شهروندان را به مخاطره انداخته است.
این کارشناس مسائل بهداشتی افزود: مردم و مسئولان مربوطه باید با برنامه‌ریزی اصولی و سریع از بروز خطراتی که سلامت شهروندی را در معرض خطر قرار می‌دهد جلوگیری کنند.
وی در بخش دیگر وجود برخی پسماندهای شهری بصورت باز و رها شده در برخی معابر عمومی و کوچه‌ها را یکی دیگر از معضلات مهم و تهدیدآمیز در سطح شهرستان برشمرد و یادآور شد: بخشی از بیماری‌های رایج و قابل شیوع در اثر رها کردن زباله‌ها در فضاهای عمومی و محل‌های گذر است.
این مسئول ضمن تاکید بر همکاری عمومی با شهرداری‌ها و مراکز بهداشتی گفت: اگر خانواده‌ها مسائل بهداشتی را رعایت کنند و پسماندهای خانگی را در پلاستیک های مخصوص قرار دهند علاوه بر کمک به سلامتی فردی و اجتماعی در زیبایی و تمیز نگه داشتن شهر نیز سهیم خواهند بود.
میرزایی در بخش دیگر با اشاره به اهمیت رعایت مسائل بهداشتی در خرید مواد غذایی و طبخ آنها اظهار داشت: خرید محصولات سالم، بهداشتی و دارای علامت استاندارد از محل‌های معتبر و نیز انجام صحیح و رعایت نکات بهداشتی در پخت و پز غذاها عاملی مهم و تاثیرگذار در تضمین سلامتی افراد جامعه است.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول