اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌سردار ‌فضلی ‌خبر داد:

اعزام 5 میلیون نفر برای بازدید از یادمان شهدا در مناطق عملیاتی

خبرگزاری فارس: جانشین سازمان بسیج مستضعفین ‌گفت: ما در‌صدد هستیم که زمینه حضور 5 میلیون زائر را برای بازدید از یادمان‌های شهدا در مناطق عملیاتی برای سال آتی فراهم کنیم.

اعزام 5 میلیون نفر برای بازدید از یادمان شهدا در مناطق عملیاتی
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سردار علی فضلی چهارشنبه شب در همایش مجمع ادوار بسیج دانشجویی در بوشهر با اشاره به فرمایش امام راحل مبنی بر اینکه انقلاب اسلامی بر سه پایه قرآن، عترت و مردم استوار است، اظهار داشت: نقش مردم در نظام اسلامی یک نقش بی‌نظیر است چرا که در این فرمایش گهربار قیاس با قرآن و عترت شده است.
سردار فضلی تصریح کرد: شرایط انقلاب اسلامی را در عرصه‌های مختلف به ویژه در هنگام حوادث و فتنه‌های گوناگون در نظر بگیرید به طور قطع اگر نقش حساس و کلیدی مردم وجود نداشت سرنوشت انقلاب چیز دیگری رقم می‌خورد.
وی به فرمایشات مقام معظم رهبری در ششم آذر ماه سال جاری در جمع بسیجیان اشاره کرد و افزود: معظم له با نهایت دقت به توصیف بسیج و بسیجیان پرداخت و تکلیف بسیج را در تمامی برهه‌های انقلاب اسلامی مشخص و تشریح کرد.
جانشین سازمان بسیج مستضعفین ‌نقش بسیجیان را در دوران دفاع مقدس و پس از آن بسیار خوب توصیف کرد و رمز ماندگاری آن دوران را عمل به قرآن و احکام الهی بر شمرد.
فضلی بیان کرد: سرنوشت انقلاب اسلامی به حضور مردم در صحنه‌های مختلف بسته است.
مسئول قرارگاه مرکزی راهیان نور کشور در ادامه در ارتباط با اردوهای راهیان نور اذعان کرد: ما در سال گذشته 16 هزار استاد دانشگاه و حوزه‌های علمیه را در مناطق عملیاتی شاهد بودیم که به همراه خانوادهایشان به 36 هزار نفر می‌رسند.
این مقام مسئول افزود: در سال گذشته 350 هزار نفر از دانش‌آموزان و فرهنگیان عازم سرزمین‌های نور شدند که 88 درصد از این آمار برای نخستین بار بود که به این اردو ها اعزام می‌شدند.
سردار فضلی اضافه کرد: در سال جاری تاکنون قریب به 20 هزار نفر از خواهران دانش‌آموز در قالب اردوهای راهیان نور عازم مناطق عملیاتی شده‌اند که این آمار روز به روز رو به افزایش است.
وی در پایان گفت: ما در صدد هستیم که زمینه حضور 5 میلیون زائر را برای بازدید از یادمان‌های شهدا در مناطق عملیاتی برای سال آتی فراهم کنیم.
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان بوشهر نیز گفت: رسالت اصلی بسیج تحقق آرمان‌های حضرت امام(ره) و منویات مقام معظم رهبری است که به عنوان یک وظیفه عمومی در همه اقشار بسیج جاری و ساری است.
رضا آبشیرینی رسالت اصلی بسیج دانشجویی را تربیت نیروهای هم تراز با ارزش‌های انقلاب اسلامی خواند و خاطر نشان کرد: اکنون جمع کثیری از فارغ‌التحصیلان بسیجی مراکز دانشگاهی استان در بدنه مدیریتی  استان و حتی کشور مشغول به انجام وظیفه هستند.
آبشیرینی افزود: مجمع ادوار بسیج دانشجویی متشکل از فارغ‌التحصیلان بسیجی و دانشجویان بسیجی موثر هستند که شبکه‌ای است اجتماعی برای ایجاد فضایی مناسب که بتوان اعضاء مختلف را پس از فارغ التحصیلی در قالب‌های گوناگون فعال نمود و در پرتو آن، آنان به طور شایسته در عرصه‌های اجتماعی نقش‌آفرینی کنند.
وی تشکیل هیئت موسس مجمع، شناسایی بیش از 300 نفر از فارغ‌التحصیلان بسیجی و تشکیل جلسات هماهنگی مجمع را از اقدامات صورت گرفته این مجمع عنوان کرد و گفت: ایجاد بانک اطلاعاتی فارغ‌التحصیلان بسیجی، برگزاری جلسات هم‌اندیشی بین ناحیه بسیج دانشجویی و منتخبین مجمع ادوار و ایجاد پل ارتباطی بین مسئولان قبلی و فعلی بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها از جمله اقدامات آتی ما در این مجمع است.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول