اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت 9 دی صورت می‌گیرد؛

برگزاری 10 نمایشگاه یادمان ولایت در خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: جانشین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از برگزاری 10 نمایشگاه یادمان ولایت همزمان با روز بصیرت و میثاق امت ولایت در شهرستان‌های استان خبر داد.

برگزاری 10 نمایشگاه یادمان ولایت در خراسان شمالی
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، مجتبی اطمینان اظهار داشت: در این نمایشگاه بیش از 70 عکس و پوستر مربوط به حضور مقام معظم رهبری در جبهه‌های حق علیه باطل و دوران دفاع مقدس به نمایش گذاشته می‌شود.
وی محل برگزاری این نمایشگاه‌ها در شهرستان‌های خراسان شمالی را مصلا‌های نماز جمعه و مجتمع فرهنگی، هنری عنوان کرد.
جانشین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد:  این نمایشگاه در سایر ایام به صورت هماهنگ در شهرستان‌ها برگزار می‌شود. 
خبر دیگر اینکه قائم مقام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، از فعال شدن ستاد اجرایی جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان خبر داد.
حسین فرخنده تصریح کرد: تلاش برای حضور و مشارکت هر چه بیشتر هنرمندان استان، برگزاری دوره‌های مشاوره و  آموزشی ویژه هنرمندان استان برای حضور در این جشنواره در دستور کار قرار دارد.
وی اظهار داشت: این جشنواره در چهار بخش فیلم، عکس، فیلم نامه و پوستر برگزار می‌شود.
فرخنده از حضور استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، گلستان، کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان و همچنین خراسان شمالی در یازدهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان خبر داد.
رئیس ستاد اجرایی یازدهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان، ارتقای سطح آگاهی تجربه و بینش نسل جوان برای نیل به سینمای ملی با رویکرد بسط و تعمیم ارزش‌های والای دینی و هویتی و تحکیم خانواده با نگاه پرورش هنرمندان متعهد و خلاق و توانمند را از اهداف برگزاری این جشنواره دانست.
یازدهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان 16 تا 18 اسفند ماه سال جاری در خراسان شمالی برگزار می‌شود.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول