اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالدران:

کمیته حوادث ستاد انتخابات چالدران تشکیل شد

خبرگزاری فارس: فرماندار چالدران از تشکیل کمیته حوادث ستاد انتخابات شهرستان چالدران خبر داد.

کمیته حوادث ستاد انتخابات چالدران تشکیل شد
به گزارش خبرگزاری فارس از چالدران، احمدرضا قلی‌پور شامگاه دوشنبه در جمع اعضای ستاد انتخابات این شهرستان اظهار داشت: چشم طمع دشمنان به این انتخابات دوخته شده نباید فرصت سوءاستفاده به آنان داده شود.
وی در ادامه افزود: باید زمینه‌ برای عملی کردن فرامین مقام معظم رهبری در زمینه برگزاری انتخابات سالم و پرشور فراهم شود.
این مسئول اضافه کرد: تمام کمیته ‌ها باید به صورت منسجم و هماهنگ در راستای برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور گام بردارند.
قلی‌پوراز آمادگی کامل این شهرستان برای برگزاری انتخابات خوب، سالم، باشکوه و آبرومند در اسفند ماه امسال خبر داد و گفت: همه تلاش خود را به کار می‌گیریم تا برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بار دیگر موجب سربلندی نظام در برابر توطئه‌های دشمنان شود.
فرماندار چالدرن تاکید کرد: دست‌اندرکاران انتخابات و هیئت‌های نظارت از تک تک آراء مردم پاسداری و انتخابات سالم را  برگزار می‌کنند.
مسئول کمیته حوادث ستاد انتخابات شهرستان چالدران نیز گفت: کوهستانی بودن منطقه و داشتن شرایط ویژه از لحاظ برف‌گیر بودن و تجربه کولاک‌های شدید در انتخابات‌های سال‌های گذشته سبب شد که ستاد انتخابات شهرستان به صورت ویژه کمیته حوادث را تشکیل دهد.
علی جبارزاده اذعان داشت: پیشگیری و آمادگی برای مقابله با بحران‌های احتمالی ضروری است.
وی اضافه کرد: به دلیل قرار گرفتن در فصل سرما و احتمال بارش برف و باران اداره هواشناسی به مدت یک هفته قبل از انتخابات پیش‌بینی‌های هواشناسی را به صورت منطقه‌ای در اختیار شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان چالدران قرار دهد تا تدابیر لازم برای برگزاری  هرچه بهتر انتخابات اندیشیده شود.
در ادامه جلسه اعضای کمیته وضعیت راه‌های روستایی شهرستان چالدران را بررسی کردند و مقرر شد اداره راه‌ و ترابری باید به صورت آماده‌باش در راه‌های روستایی که با کوچک‌ترین بارش مسدود می‌شود حضور داشته باشد.
همچنین در این جلسه تامین ژنراتور برق، زنجیر چرخ‌دار بودن خودروهای حامل صندوق اخذ رای و همچنین حضور اعضای کمیته حوادث انتخابات در هیئت‌های بازرسی مورد بررسی قرار گرفت.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول