اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

22 بهمن ماه جاری؛

مرحله کشوری مسابقات مفاهیم تخصصی قرآن برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: کارشناس مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: 22 بهمن ماه جاری مرحله کشوری مسابقات مفاهیم تخصصی قرآن کریم برگزار می‌شود که در حال حاضر 10 نفر از اصفهانی‌ها به مرحله کشوری این دوره از مسابقات راه یافته‌اند.

مرحله کشوری مسابقات مفاهیم تخصصی قرآن برگزار می‌شود
حسین هنرمندان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به برگزاری مسابقات مفاهیم تخصصی قرآن کریم در دو مرحله شهرستانی و استانی اظهار داشت: مرحله شهرستانی چهارمین دوره از این مسابقات در چهارم آذر ماه جاری و مرحله استانی آن نیز در 25 آذر ماه جاری در  اصفهان برگزار شده است.
وی به تعداد شرکت‌کنندگان مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات اشاره کرد و افزود: در مرحله شهرستانی چهار هزار نفر از مردم شهرستان‌های اصفهان چهارم آذر ماه جاری در مسابقات تخصصی مفاهیم قرآن کریم به رقابت با یکدیگر پرداختند.
کارشناس مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان تصریح کرد: از میان 4 هزار نفر شرکت‌کننده در مرحله شهرستانی این مسابقات 145 نفر از این افراد 25 آذر ماه جاری در مرحله استانی این دوره از مسابقات شرکت کردند.
وی به برگزاری هم‌زمان مرحله شهرستانی این مسابقات با مرحله استانی مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه اشاره کرد  و ادامه داد: 22 بهمن ماه جاری مرحله کشوری مسابقات مفاهیم تخصصی قرآن کریم برگزار می‌شود که در حال حاضر 10 نفر از اصفهانی‌ها به مرحله کشوری این دوره از مسابقات راه یافته‌اند.
هنرمندان با اشاره به اینکه این مسابقات تنها به بزرگسالان اختصاص دارد، تاکید کرد: مسابقات تخصصی مفاهیم قرآن کریم در رده سنی افراد بالای 16 سال برگزار می‌شود و مفاهیم تخصصی به افراد زیر 16 سال اختصاص ندارد.
وی با بیان اینکه سهمیه مشخص شده برای افراد شرکت‌کننده در مرحله کشوری این مسابقات 10 نفر است، اضافه کرد: در حال حاضر پنج نفر از خواهران و پنج نفر از برادران شرکت‌کننده از اصفهان به مرحله کشوری چهارمین دوره از مسابقات تخصصی مفاهیم قرآن کریم راه یافته‌اند.
کارشناس مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به رشد کیفی و کمی این مسابقات در سال جاری گفت: در سال گذشته حدود دو هزار نفر از اصفهانی‌ها در این مسابقات شرکت کرده که مسابقات تخصصی مفاهیم قرآن کریم اصفهان در سال جاری با رشد دو برابری شرکت‌کنندگان مواجه شده است.
وی به پیشرفت‌های صورت گرفته در راستای توجه به مفاهیم تخصصی قرآن کریم اشاره کرد و اظهار داشت: طی چهار سال گذشته این مسابقات به صورت ویژه دنبال می‌شود و عملیاتی شدن معنا و مفاهیم قرآن کریم از مهم‌ترین اهداف برگزاری این مسابقات محسوب می‌شود.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول