اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه خبر داد:

صادرات روزانه 800 تریلی از مرز پرویزخان

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه از صادرات روزانه 800 تریلی بار از مرز پرویزخان خبر داد.

صادرات روزانه 800 تریلی از مرز پرویزخان
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سید دادوش هاشمی در هشتمین جلسه کمیسیون تخصصی غیرنفتی استان کرمانشاه که در سالن جلسات استانداری  کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: صادرات در مرز پرویزخان نباید بیشتر از یک ساعت در گمرک بماند.
هاشمی ادامه داد: در مجموع در دو سال گذشته اقدامات خوبی در مرز رسمی پرویزخان صورت گرفته است اما نیاز به کار بیشتری در این زمینه دیده می‌شود.
وی با تاکید بر وجود نقص در زیر ساخت‌های مرز رسمی پرویزخان تصریح کرد: باید کمبودها و مشکلات در این زمینه احصاء شود تا کارها با سرعت بالاتر و مطلوب‌تری صورت پذیرد.
استاندار کرمانشاه با تاکید بر مطالعات میدانی در مرز پرویزخان بیان کرد: ساماندهی و سرعت بخشیدن به صادرات به بخش زیر‌‌ساختی و سخت‌افزاری برمی‌گردد.
هاشمی تاکید کرد: روزانه 800 تریلی در مرز پرویزخان صادر می‌شود که باید این مقدار به دو برابر افزایش پیدا کند.
وی افزود: صادرات را در طول مدت اخیر به حداکثر رسانده‌ایم و باید مرز پرویزخان را به صورت شبانه‌روزی تبدیل کرد تا صادرات به بهترین شکل ممکن صورت پذیرد.
استاندار کرمانشاه بیان کرد: بی‌نظمی و بی‌قانونی در مرز پرویزخان از جانب کسی پذیرفتنی نیست و همه باید تابع نظم و قانون در این مرز باشند و تفکر بی‌قانونی در مرز باید نابود شود.
هاشمی اضافه کرد: شرکت‌های خصوصی در صورتی که تابع نظم باشند می‌توانند در مرز فعالیت داشته باشند.
وی با بیان اینکه مرز کرمانشاه باید با دیگر مرزها فرق داشته باشد، گفت: باید به کارها سرعت بخشید و کیفیت و خدمت را در این مرز بالا برد تا در بازرگانان و تجار رغبت ایجاد شود.
استاندار کرمانشاه ادامه داد: اگر روزانه 16 ساعت کار در مرز پرویزخان انجام داد، به طور میانگین هر دستگاه یک دقیقه و 20 ثانیه کار اجرایی انجام داده است.
شایان ذکر است، در هشتمین جلسه کمیسیون تخصصی توسعه صادرات غیر نفتی استان کرمانشاه گزارش مقدماتی از گروه پژوهشی تحقیقاتی سازمان همیاری‌های شهرداری استان کرمانشاه از وضعیت مرزهای استان ارائه شد.
همچنین در این جلسه گزارش تصویری از بازارچه شیخ صالح و بازارچه شیخ صله ارائه شد. 
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول