اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل حاضر نشدن مقابل نفت امیدیه؛

فراز قم برای دومین بار 3 بر صفر بازنده شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال فراز قم به دلیل حاضر نشدن در بازی هفته چهارم از دور رفت مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌‌های کشور مقابل نفت امیدیه اهواز بازنده این مسابقه شد.

فراز قم برای دومین بار 3 بر صفر بازنده شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور فردا وارد هفته پنجم از دور رفت مرحله گروهی خود می‌شود، تیم فوتسال فراز قم باید در خانه برابر تیم فوتسال صدرای شیراز به میدان برود، خبر بازنده شدن مجدد این تیم بدون حضور در میدان سبب شد تا سومین باخت این فصل در کارنامه این تیم به ثبت برسد.
فراز قم که پیش از این چند دوره نماینده قم در مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور بوده است، این فصل نیز نماینده قم شد تا برابر حریفان خود با امید به کسب جواز صعود به رقابت‌های فصل آینده لیگ برتر فوتسال کشور به میدان برود اما بعد از اینکه در هفته نخست به دلیل حاضر نشدن مقابل تیم فوتسال کاوه زرند کرمان بازنده شد، در هفته چهارم نیز به امیدیه نرفت و مقابل تیم نفت این شهر حاضر نشد تا این دیدار را نیز به راحتی واگذار کند.
چهارمین هفته از دور رفت مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی برگزار شد که تیم فوتسال فراز قم باید در دیداری خارج از خانه مقابل تیم فوتسال نفت امیدیه اهواز قرار می‌گرفت اما راس ساعت مقرر در این دیدار نیز حاضر نشد تا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تیم نفت امیدیه را برنده این دیدار اعلام کند.
در حالی که پیش‌بینی می‌شد فراز قم با مربی و بازیکنان جوان و با آتیه فوتسال قم گام به بازی‌های حساس این فصل لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور بگذارد و امید فوتسال قم برای کسب جواز صعود به لیگ برتر فوتسال کشور باشد اما در بعد از هفته نخست که در خانه تیم کاوه زرند حاضر نشد، در هفته چهارم نیز مقابل نفت امیدیه حاضر نشد تا در اتفاقی عجیب و قریب که معمولا در سطح اول فوتسال کشور به سادگی رخ نمی دهد، بازنده دو بازی مهم این فصل شد.
امسال در مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور 16 تیم در مرحله گروهی حضور دارند که به مدت 15 هفته دیدارهای این مرحله را برگزار می‌کنند تا چهره چهار تیم صعود‌کننده به نیمه نهایی و در نهایت دو تیم برتر برای حضور در لیگ برتر مشخص شود.
سال گذشته از گروهی که در آن تیم فوتسال فراز قم نیز حضور داشت، تیم فوتسال شهرداری ساوه به مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور راه یافت و در گروه دیگر نیز تیم فوتسال میثاق تهران جواز صعود به لیگ برتر را کسب کرد.
تیم فوتسال فراز قم در هفته پنجم از دور رفت مرحله گروهی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور باید از ساعت 16 عصر جمعه دوم دی ماه در دیداری خانگی در سالن شهید حیدریان قم به مصاف تیم فوتسال صدرای شیراز برود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول