اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش روستایی و عشایری سیستان‌وبلوچستان:

اعزام تیم فوتسال روستایی و عشایری سیستان‌وبلوچستان به بندر عباس

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش روستایی و عشایری سیستان و بلوچستان گفت: تیم فوتسال روستایی و عشایری استان به منظور شرکت مسابقات روستایی و عشایری قهرمانی کشور به استان هرمزگان شهرستان بندرعباس اعزام شد.

اعزام تیم فوتسال روستایی و عشایری سیستان‌وبلوچستان به بندر عباس
عبدالعلی کیخای فرزانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: تیم 11نفره روستایی عشایری استان که در مرحله مقدماتی منطقه شش توانسته بود با شکست حریفانی از استان‌های هرمزگان کرمان، خراسان جنوبی، یزد به این دوره از مسابقات راه یابد.
وی بیان کرد: تیم روستایی و عشایری استان در مرحله گروهی نیمه نهایی با تیم‌های کردستان، قم، زنجان، فارس، گلستان به رقابت می‌پردازد.
رئیس هیئت ورزش روستایی و عشایری سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این مرحله 12 تیم در دو گروه شش تیمی با هم به رقابت می‌پردازند.
کیخای فرزانه ادامه داد: همچنین این تیم به منظور آمادگی هرچه بیشتر در این مسابقات روز گذشته دیدار دوستانه‌ای را با تیم شهرداری زاهدان که تنها تیم شرکت کننده استان در لیگ کشوری و قهرمان استان است برگزار شد و با اختلاف دو گل به پیروزی رسید.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول