اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی خبر داد:

ارائه 610 مشاوره توسط کلانتری‌های آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: معاون امور اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: ماه گذشته 610 مشاوره و مددکاری اجتماعی توسط مرکز مشاوره‌ کلانتری‌ها به مردم ارائه شده است.

ارائه 610 مشاوره توسط کلانتری‌های آذربایجان غربی
احد مهرمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مرکز مشاوره نیروی انتظامی در کلانتری‌های موجود در سطح شهرهای استان نیز ایجاد شده‌اند و این مراکز مشاوره و مددکاری مشاوره‌های مختلف در زمینه خانوادگی، شغلی، حقوقی، نزاع و درگیری، فردی، مسائل تربیتی، نظام وظیفه و ... خدمات ارائه می‌کنند.
این مسئول با بیان اینکه تست‌های روانشناسی، تست شخصیت و روان‌سنجی از دیگر اقدامات این کلانتری‌هاست، تصریح کرد: در یک ماه گذشته مراکز مشاوره و مددکاری اجتماعی کلانتری‌های آذربایجان غربی 242 فقره دعاوی خانوادگی را مشاوره کرده‌اند که در نتیجه 119 فقره از این مشاوره‌ها کارساز بوده و به مصالحه انجامیده است.
این مسئول با اشاره به ارائه 86 فقره مشاوره حقوقی، افزود: در این راستا نیز شاهد مصالحه 57 فقره از دعاوی حقوقی هستیم.
مهرمند با بیان اینکه این کلانتری‌ها در زمینه نزاع و درگیری بین افراد نیز ارائه خدمات مشاوره‌ای و مددکاری می‌کنند، خاطرنشان کرد: ارائه خدمات مشاوره‌ای به تعداد 121 مورد در زمینه نزاع و درگیری بین افراد در یک ماه گذشته انجام گرفته است و از این تعداد 492 مورد منجر به سازش شده است.
وی ادامه داد: ارائه 161 مورد مشاوره و مددکاری در زمینه موارد رفاهی، فردی و تحصیلی نیز از دیگر اقدامات انجام گرفته در کلانتری‌های استان است که در این زمینه نیز مشکل 47 نفر از افرادی که مشاوره گرفته‌اند، رفع شده است.
معاون امور اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی اعلام کرد: در مجموع از 610 مشاوره ارائه شده در کلانتری‌های استان 315 مورد منجر به صلح و سازش شده است و مابقی به مراجع قانونی مراجعه شده‌اند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول