اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

عضو جبهه پایداری:

اعضای جبهه پایداری در خلق حماسه‌های شیرین پیشگام بوده‌اند

خبرگزاری فارس: عضو جبهه پایداری گفت: اعضای این جبهه در خلق حماسه‌های شیرینی همچون 27 خرداد، سوم تیر، 22 خرداد و 9 دی پیشگام بوده‌اند.

اعضای جبهه پایداری در خلق حماسه‌های شیرین پیشگام بوده‌اند
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری در همایش جبهه پایداری استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: اعضای جبهه پایداری نسبت به گذشته خود پشیمان نیستند و از آینده خود ترس و وحشتی ندارند.
عضو جبهه پایداری در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: اعضای جبهه پایداری آماده رویارویی با هر سختی و مشکلی در نظام ولایی بوده و بسیجیانی هستند که که به فرموده مقام معظم رهبری باید همواره وسط میدان باشند.
وی گفت: جبهه پایداری و اعضای آن آمده‌اند تا اردوگاه فتنه‌گران را در هم بکوبند و هم اینکه منحرفین را روسیاه کنند.
نماینده اصولگرای عضو مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اعضای جبهه پایداری 32 سال است که در خط و مسیر ولایت حرکت می‌کنند و ذره‌ای جلوتر از مولا و مقتدای خود حرکت نکرده‌اند.
بزرگواری بیان داشت: جبهه پایداری در دو مسیر وحدت و همدلی گام برمی‌دارد و از فرامین زعمای جامعه مدرسین و جامعه روحانیت یعنی آیات عظام یزدی و مهدوی کنی برای رسیدن به این دو هدف پیروی می‌کنند.
 وی به خدمات جبهه پایداری در طول سالیان اخیر و در کوران فتنه‌ها اشاره کرد و گفت: در هنگامه‌ای که غبار فتنه همه جا را فرا گرفته بود و بسیاری در تشخیص راه از چاه درمانده مانده بودند، اعضای جبهه پایداری با بصیرت‌مندی تمام پشت سر رهبری حرکت کردند که این خود نقطه‌ای روشن در پرونده این جبهه خواهد بود.
بزرگواری به خدمات بزرگ این جبهه نیز اشاره کرد و افزود: اعضای جبهه پایداری در خلق حماسه‌های شیرینی از جمله 27 خرداد، سوم تیر، 22 خرداد و 9 دی نقش به‌سزایی داشتند.
وی به برخی تهمت‌ها علیه این جبهه اشاره کرد و اذعان داشت: این موضوعات بی‌اساس و دروغ ساخته و پرداخته بدخواهانی است که از تشکیل این جبهه به هراس افتاده‌اند و یا این‌که سعی می‌کنند با القاء آن‌ها اختلافی میان این جبهه و جبهه متحد ایجاد کنند که مطمئنا در چنین پروژه‌ای شکست خواهند خورد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول