اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو جبهه پایداری:

جبهه پایداری ولایت فقیه را رکن اساسی جامعه می‌داند

خبرگزاری فارس: عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: جبهه پایداری عدول از ارزش‌ها را منافی اصل انقلاب دانسته و ولایت فقیه را به عنوان رکن اساسی جامعه مورد قبول دارد.

جبهه پایداری ولایت فقیه را رکن اساسی جامعه می‌داند
 به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی اصغر زارعی جمعه شب در همایش جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان زنجان، اظهار داشت: جبهه پایداری در بیانیه‌های خود موجودیت خود را اعلام کرده و در کنار ماموریت‌های فرهنگی و سیاسی در مسائل سیاسی نیز بی‌نظر و بی‌تاثیر نیست و به صورت گفتمانی وارد مسائل می‌شود.
وی ادامه داد: در انتخابات سال جاری و با تشکیل کمیته 8+7 جبهه پایداری ایرادات و اشکالاتی را بر این مجموعه وارد کرده است که با وجود حضور افراد برجسته‌ای همچون آیت‌الله مهدوی کنی و یزدی با کمال احترامی که این بزرگان دارند در مراحلی ایراداتی بر آن وارد است.
این عضو جبهه پایداری تصریح کرد: گر چه اقداماتی در راستای وحدت جبهه پایداری با این گروه صورت گرفته اما هنوز توافقی که منجر به وحدت مورد نظر باشد،، تحقق نیافته است.
وی خاطرنشان کرد: جبهه پایداری خود را متعهد به شعارهای خود کرده و این وحدت باید به گونه‌ای مطرح شود که دشمنان نظام از این امر استفاده نکرده و بر اساس تعامل و همکاری و رصد کردن تحولات انتخابات شکل گیرد.
زارعی گفت: مجلس باید مبتنی بر ارزش‌های انقلاب، امام خمینی (ره) و خواست رهبری بوده و به قدرتمندان، ثروتمندان متکی نبوده و شانتاژ بازی مورد تاکید آن نباشد.
وی بیان داشت: جبهه پایداری عدول از ارزش‌ها را منافی اصل انقلاب دانسته و ولایت فقیه را به عنوان رکن اساسی جامعه مورد قبول دارد.
این عضو جبهه پایداری متذکر شد: در دوره‌های گذشته مجلس برخی‌ها به واسطه ثروت در مجلس راه می‌یافتند در حالی که به اصول توجه نداشته و رفتار جامعه را درک نمی‌کنند.
وی ادامه داد: در جبهه متحد باب صحبت وجود دارد و در صورت حل اختلافات این اتحاد حاصل می‌شود.
زارعی گفت: نمایندگان مجلس نهم باید انسان‌های معتقد، ولایت مدار و با ویژگی‌هایی که مقام معظم رهبری عنوان کرده است، باشند.
وی یادآور شد: جبهه پایداری در استان زنجان نیز بر اساس گفتمان جبهه پایداری شکل می‌گیرد تا این مجموعه در استان نیز راه‌اندازی شود.
عضو جبهه پایداری تصریح کرد: کلیت دولت شعارها و وعده‌های دولت و فعالیت‌های مطلوبی که در کشور صورت گرفته مورد تایید جبهه پایداری بوده اما اطلاعات از ولی‌فقیه مورد تردید است.
وی یادآور شد: هر گروهی که بر خلاف خواست مقام معظم رهبری و برای ایجاد حاشیه در جامعه گام بردارد مورد توجه جبهه پایداری نیست و این جبهه عقد اخوتی با کسی نداشته و کوچکترین سنگ‌اندازی به نظام و ارزش‌های آن قبول ندارد.
زارعی با حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و افزود: باب مذاکره با گروه‌های متحد از سوی جبهه پایداری باز است و مشکلی در این راستا وجود ندارد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول