اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شیراز تاکید کرد:

انجام کار فرهنگی بر پایایه تحقیق و مطالعه

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی بر انجام کار فرهنگی بر پایه تحقیق و مطالعه تاکید کرد.

انجام کار فرهنگی بر پایایه تحقیق و مطالعه
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، احمدرضا دستغیب چهارشنبه شب در مراسم اختتامیه نشست مدیران کل کتابخانه‌های عمومی کشور در شیراز اظهار داشت: امروز برای انجام امور فرهنگی نیازمند مطالعه و تحقیق هستیم که باید این موضوع مورد توجه قرار گیرد.
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مظلوم واقع شدن حوزه فرهنگی ابراز داشت: هر اقدامی باید بر اساس اطمینان، یقین و کار محکم و نیز دانش و عالمانه انجام شود، و در حوزه فرهنگ باید کمتر حرف زد و بیشتر عمل کرد.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که دشمن دست بردار نیست، ضمن اظهار گلایه از انجام آزمون و خطا در کارها بیان کرد: شرایط ما در حال حاضر شرایط خاص و اضطراری است، از این رو باید کارها بی‌عیب بوده و کامل و دقیق انجام شود.
دستغیب با بیان اینکه تا زمانی که کار فرهنگی در مرحله انتزاعی باقی مانده و عینی و قابل لمس نشود، کاری پیش نمی‌رود تصریح کرد: کار فرهنگ نیازمند مطالعه است، چراکه اگر کاری از روی علم و تحقیق انجام نشود، نتیجه مطلوبی در پی ندارد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در حوزه فرهنگ نباید سلیقه‌ای عمل کرد و کار فرهنگی نیازمند سرمایه‌گذاری و مطالعه است.
به گزارش فارس، گردهمایی مدیران کتابخانه‌های عمومی فارس و کارشناسان انجمن‌های کتابخانه‌های عمومی کشور که با حضور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در شیراز برگزار شده بود پس از دو روز چهارشنبه‌شب به کار خود پایان داد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول