اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی کرمان:

مراکز درمانی یاری‌رسان مددجویان بهزیستی باشند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت: مددجویان بهزیستی استان کرمان مشکلات بهداشتی و درمانی فراوانی دارند و باید در این زمینه بیمارستان‌ها یاری‌رسان مددجویان باشند.

مراکز درمانی یاری‌رسان مددجویان بهزیستی باشند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان‌، رضا عباسی در نشست با رئیس بیمارستان سپاه در کرمان با تقدیر از فعالیت‌های درمانی بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) و تلاش‌های ارزنده کادر درمانی این بیمارستان در خدمات‌رسانی به مردم محروم و نیازمند استان به مشکلات و نیازهای بهداشتی و درمانی پیش روی مددجویان بهزیستی اشاره کرد.
وی اظهار داشت: با برگزاری دو جلسه مهر رمضان در ماه رمضان سال جاری و سال گذشته ویژه پزشکان و مجموعه‌های درمانی کرمان با کمک پزشکان عمومی‌، متخصص و فوق تخصص‌، رادیولوژیست‌ها‌، دندانپزشکان‌، بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی ‌دولتی و خصوصی که برای یاری رساندن به مددجویان بهزیستی اعلام آمادگی کرده‌اند، خدمات شایانی برای رفع مشکلات بهداشتی و درمانی آنها ارائه شده است.
در این دیدار حسین مقدمی رئیس بیمارستان حضرت فاطمه‌الزهرا (س) سپاه در کرمان اظهار داشت: بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) آماده پذیرش و درمان مددجویان معرفی شده از سوی بهزیستی کرمان است.
وی افزود‌: کار در مجموعه بهزیستی به دلیل رویارویی با محروم‌ترین و نیازمندترین انسان‌ها، تلاش برای حل مشکلات آنها و انجام امور مددکاری که از تأکیدها و سنت‌های حسنه دین مبین اسلام است‌، توفیق الهی محسوب می‌شود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول