اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان شمالی؛

ناشنوای بهزیستی مدرک مربیگری فوتبال آسیا را کسب کرد

خبرگزاری فارس: کارمند ناشنوای اداره کل بهزیستی خراسان شمالی موفق به کسب مدرک مربیگری فوتبال آسیا شد.

ناشنوای بهزیستی مدرک مربیگری فوتبال آسیا را کسب کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی بهزیستی خراسان شمالی، امید سرداریان کارمند ناشنوای اداره کل بهزیستی استان توانست مدرک مربیگری استعدادیابی در فوتبال درجه D آسیا را کسب کند.
این دوره آموزشی از 17 آذر تا 21 آذرماه زیر نظر حسین صالح مدرس بین‌المللی فدراسیون فوتبال در تهران برگزار شد که امید سرداریان پس از قبولی در آزمون این دوره موفق به کسب  مدرک شد.
امید سرداریان یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال ناشنوایان در سال 2008 در مسابقات آسیایی تایلند بود که این تیم  موفق به کسب مقام قهرمانی شد.
خبر دیگری نیز حاکی است، معاون امور توان‌بخشی بهزیستی خراسان شمالی گفت: در مرحله جدید اجرای طرح توان‌بخشی مبتنی بر جامعه 20 تسهیل‌گر در پنج شهرستان استان شروع بکار کردند.
حسین خلیل‌زاده افزود: این طرح با هدف خدمت‌رسانی به معلولان ساکن روستاهای دور افتاده در شهرستان‌های بجنورد، اسفراین، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم اجرا می‌شود.
وی تصریح کرد: از ابتدای اجرای این طرح از سال 84، 2 هزار و 426 معلول شناسایی شده‌اند.
طرح توان‌بخشی مبتنی بر جامعه با هدف شناسایی معلولان، آموزش معلولان و ارجاع آن‌ها به سطوح بالاتر، تهیه وسائل کمک توان‌بخشی، تشکیل گروه های معلولان و مناسب سازی اماکن روستایی اجرا می‌شود.
انتهای پیام/ح30 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول