اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگزیدگان جشنواره قرآنی دانشجویان دانشگاه‌های مازندران معرفی شدند

خبرگزاری فارس: برگزیدگان نهمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های مازندران در آمل معرفی شدند.

برگزیدگان جشنواره قرآنی دانشجویان دانشگاه‌های مازندران معرفی شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، دبیر نهمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های مازندران شب گذشته در سالن همایش‌های دانشگاه علوم قرآنی آمل گفت: یکی از افتخارات سازمان بسیج دانشجویی استان مازندران در کنار طرح‌هایی همچون طرح ولایت، طرح طلیعه حکمت، طرح صالحین و برگزاری جشنواره عترت دانشجویان در استان مازندران است.
علی مکرم با اشاره به اینکه جشنواره‌های مختلف قرآنی در دانشگاه‌های استان توسط نهادهای مختلف برگزار می‌شود، تصریح کرد: مقوله عترت از جمله موضوع‌های فراموش شده‌ای است که در دانشگاه‌ها به آن اهتمام و توجه جدی نمی‌شود.
وی ابراز داشت: از این رو، ناحیه بسیج دانشجویی استان مازندران در راستای اجرای اهداف سازمانی خود تصمیم به برگزاری این جشنواره با هدف ایجاد فضای معنوی در دانشگاه‌ها، زمینه‌سازی برای آشنایی، انس و الفت دانشجویان بسیجی با سیره و مکتب و متون ائمه اطهار و همچنین شناسایی و معرفی نخبگان رشته‌های عترت بسیج دانشجویی به دانشگاه‌ها و جامعه دانشگاهی استان و معرفی و اعزام برگزیدگان به مسابقات کشوری برگزار می‌شود.
مکرم با اشاره به اینکه نهمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های مازندران همزمان با سراسر کشور برگزار و نفرات برتر بهمن ماه سال‌ جاری در مسابقات کشوری این دوره که در استان بوشهر برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند، اضافه کرد: این دوره از جشنواره با محوریت حضرت زهرا(س) و امام جواد(ع) در هشت رشته مداحی، تواشیح، دکلمه‌خوانی، سخنوری، کتاب‌خوانی، مقاله‌نویسی، دعاخوانی و هنری برگزار می‌شود.
وی در پایان اذعان داشت: در این دوره 80 دانشجوی بسیجی استان مازندران حضور داشتند.
انتهای ‌پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول