اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر گروه پزشکی خیریه «مدد» کشور:

معاینه و جراحی بیش از 15 هزار بیمار در مناطق محروم

خبرگزاری فارس: دبیر گروه پزشکی مدد (مجمع داوطلبان درمانگر) محرومان کشور از معاینه تخصصی و جراحی بیش از 15 هزار بیمار توسط گروه درمانگر کشور خبر داد.

معاینه و جراحی بیش از 15 هزار بیمار در مناطق محروم
به گزارش خبرگزاری فارس از کلاردشت، لعبت گرانپایه که عصر امروز به همراه تیم تخصصی‌اش برای معاینه رایگان بیماران به کلاردشت سفر کرده است، بیان داشت: هدف از اجرای این طرح خدمت‌رسانی به مردم ایران در مناطق محروم کشور است که وزارت بهداشت و درمان آن را به اجرا گذاشته است.
وی اظهار داشت: یکی از دلایل بیماری در مناطق محروم عدم امکانات پزشکی و حضور پزشکان متخصص در این مناطق است که امیدواریم به این امر توجه بیشتری بشود.
گرانپایه از مدیران شبکه‌های بهداشت و درمان کشور خواست پزشکان عمومی قبل از حضور تیم گروه مدد یا مجمع داوطلبان درمانگر، بیماران را معاینه و برای درمان تخصصی آماده کنند.
دبیر تیم پزشکی گروه مدد ادامه داد: بیش از 15 هزار بیمار توسط پزشکان متخصص گروه مجمع داوطلبان درمانگر کشور که از خرداد امسال کارش در شهرهای سنندج، لرستان، چهارمحال بختیاری، سمنان، قائن، پلدختر، ورامین و چند شهر کشور آغاز شده است، معاینه تخصصی شده‌اند که از این تعداد بیش از یک هزار بیمار جراحی عمومی زنان و دندان‌پزشکی شده‌اند.
به گزارش فارس، این گروه از پزشکان تخصصی مدد تا پایان روز جمعه بیماران کلاردشتی را رایگان معاینه می‌کنند.
انتهای پیام/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول