اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت توزیع برق هندیجان خبر داد:

آغاز برق‌رسانی به 2 روستا در هندیجان

خبرگزاری فارس: مدیر شرکت توزیع برق هندیجان از آغاز عملیات برق‌رسانی به دو روستا در این شهرستان خبر داد.

آغاز برق‌رسانی به 2 روستا در هندیجان
اسماعیل شعبانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان با اعلام این خبر اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی نماینده مردم هندیجان در مجلس و فرماندار این شهرستان و همچنین شرکت تولید برق، با تخصیص نیروی برق به روستاهای غرابی و چم‌شعبانی موافقت گردید.
وی افزود: با تحلیل‌ها و بررسی‌های انجام شده از سوی مدیریت شرکت توزیع برق هندیجان، طرح اولیه برای این عملیات تهیه و برای اعلام موافقت نهایی به مرکز استان ارسال شد تا به زودی مناقصه عملیات اجرایی آن برگزار شود.
مدیر شرکت توزیع برق هندیجان در خصوص اعتبارات مورد نیاز برای برق‌رسانی به این دو روستا خاطرنشان کرد: اعتبار لازم برای اجرایی کردن عملیات برق‌رسانی به دو روستای غرابی و چم شعبانی بالغ بر 150 میلیون تومان خواهد بود.
شعبانی در ادامه با اشاره به سرقت‌های اخیر سیم‌های برق در هندیجان گفت: در چند وقت اخیر تعداد 12 مورد سرقت سیم برق به ما گزارش شده است که با تلاش و کارشناسی مأموران نیروی انتظامی هندیجان پنج تن از سارقان در حین ارتکاب جرم دستگیر و برای طی کردن مراحل قانونی به مقامات قضایی تحویل داده شدند.
وی اضافه کرد: با توجه به همکاری‌های خوب و حضور به موقع نیروی انتظامی در محل‌های ارتکاب این جرایم امیدواریم در آینده شاهد چنین مسائلی نباشیم.
مدیر شرکت توزیع برق هندیجان تصریح کرد: در تابستان سال جاری هیچ‌گونه خاموشی یا قطعی مداوم برق را در هندیجان و روستاهای اطراف تجربه نکردیم که این امر نتیجه تلاش‌های مسئولان و کارگران برق هندیجان بوده‌است.
شعبانی ادامه داد: همچنین باید از اهالی هندیجان و اعضای شوراها در روستاهای این شهرستان  و سایر نهادها به دلیل رعایت الگوی صحیح مصرف برق تقدیر و تشکر کرد.
وی در خصوص تعویض کابل‌های فرسوده برق در شهرستان هندیجان گفت: اداره برق هندیجان توانسته ‌است تا تمام سیم‌ها و کابل‌های فرسوده برق در معابر شهر را تعویض کرده و روشنایی خیابان‌ها را در طول سال حفظ کند.
مدیر شرکت توزیع برق هندیجان در پایان با تشکر از حمایت‌های فرماندار این شهرستان گفت: امیدواریم تا با ادامه این حمایت‌ها و همکاری‌ها از سوی فرمانداری هندیجان شاهد پیشرفت روز به روز شهرستان به منظور تأمین رفاه حال شهروندان باشیم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول