اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ایام‎الله دهه‎فجر:

بندر خواجه‎نفس گلستان رونمایی می‎شود

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار گلستان از رونمایی بندر خواجه‎نفس به ‎عنوان طرح ویژه در ایام‎الله دهه‎فجر خبر داد.

بندر خواجه‎نفس گلستان رونمایی می‎شود
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عبدالرضا دادبود در نشست مدیران استان اظهار داشت: جزیره آشوراده مشکلی در جذب سرمایه‎گذار ندارد حتی طرح اولیه آن نیز آماده است و اگر این پروژه تا دهه‎فجر به بهره‎برداری نرسد تا پایان سال قطعا این اتفاق خواهد افتاد.
وی افزود: قرار نیست این جزیره زیرساخت و سازهای سنگین برود، بخش زیادی از تاسیسات در سواحل این جزیره ساخته شده و به لحاظ کارشناسی اقدامات لازم صورت گرفته است.
معاون عمرانی استاندار گلستان بیان داشت: پیش‎بینی می‎شود تا پایان سال آبگیری سد کبودوال انجام شود.
دادبود تصریح کرد: در سال جاری افتتاح دو پروژه مهم نیروگاه علی‌آبادکتول و کارخانه سیمان رقم خورد که هر دو پروژه در حال سرویس‎دهی هستند حتی صادرات سیمان به کشورهای منطقه صورت می‎گیرد و بازار خوبی را ایجاد کرده است.
وی در خصوص تله‎کابین شهر گرگان اذعان داشت: این پروژه پنج سال است که آغاز به‎ کار کرده اما به دلیل مشکلات زمین سرمایه‎گذار اقدام نکرد که اکنون این مشکل برطرف شده و پروژه در حال تکمیل مطالعات است و عملیات اجرایی نیز شروع شده است.
معاون عمرانی استاندار گلستان با اشاره به جاده ابر که یکی از موضوعات مهم و چالشی استان به شمار می‎رفت، ابراز داشت: با توافق وزارت راه و ترابری، محیط زیست و منابع‎طبیعی مشکلات اجرای پروژه برطرف شده و برای اینکه به مرحله اجرایی برسد باید تامین اعتبار شده و نقشه مطالعات جدید انجام گیرد.
دادبود خاطرنشان کرد: با دستور وزیر اعتبار یک میلیارد تومانی برای این پروژه درنظر گرفته شده که تا پایان سال این رقم به 2 میلیارد تومان افزایش خواهد یافت از نگاه ما این پروژه کارش تمام شده است چون دیگر اختلافی در انجام پروژه وجود ندارد و کار به مرحله کاملا اجرایی رسیده است.
انتهای پیام/ر20  
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول