اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

حضور 350 ناشر در ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب گلستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب گلستان با حضور 350 ناشر با بیش از 35 هزار عنوان برگزار شده است.

حضور 350 ناشر در ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب گلستان
غلامرضا منتظری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: این نمایشگاه با تنوع گسترده خود به مثابه سفری معنوی است که در استان پهن شده است و قابلیت فراوانی در خود دارد و همه می‎توانند به قدر نیاز از این خوان بهره‎ببرند.
وی با اشاره به اینکه برای هر چه بهتر شدن این نمایشگاه برنامه‎های جانبی زیادی تدارک دیده شده است، تصریح کرد: رونمایی از نخستین شهر نامه علمی، فرهنگی و ادبی گلستان که برای اولین بار به عنوان یک مدل کشوری در گلستان انجام می‎شود یکی از این برنامه‎هاست که سعی شده این برنامه‎های جانبی حاشیه نباشد و به نوعی متن و اصل باشند.
منتظری در ادامه افزود: همچنین در روز پنجشنبه حرکت کاروان 500 نفر محققان را به سمت نمایشگاه کتاب داریم که این کاروان متشکل از محققان، ورزشکاران و گروه‎های مختلف است که به هر کدام از شرکت‌کنندگان نفری 200 هزار ریال بن خرید کتاب اهدا می‎شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: در یک هفته برپایی نمایشگاه هر روز از دو کتاب نویسندگان استان رونمایی می‎شود، همچنین تولید کار نمایش، نقال گویی، برگزاری شش نشست با حضور متخصصان،برگزاری  گفت‎وگو در قالب علمی، جنگ نرم و نقد کتاب، معرفی تازه‎های کتاب، نشست شورای فرهنگ عمومی در روز پنج‌شنبه و تولید کار نمایش برای کودکان از جمله برنامه‎های جانبی ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب است که در راستای ترویج فرهنگ کتاب‎خوانی محقق می‎شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول