اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی خبر داد:

شرکت 5 هزار نفر در جشنواره شهروند برگزیده

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: بیش از 5 هزار نفر در جشنواره شهروند برگزیده آذربایجان غربی شرکت کردند.

شرکت 5 هزار نفر در جشنواره شهروند برگزیده
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، احد مهرمند پیش از ظهر امروز در مراسم آغاز به کار جشنواره شهروند برگزیده اظهار داشت: این جشنواره در راستای الگوسازی و معرفی الگوهای برتر برای کنترل اجتماعی و جلب مشارکت‌های مردمی در تامین  امنیت اجتماعی برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه انتخاب شهروند برگزیده سبب شناسایی الگوهای نظم و امنیت در جامعه می‌شود افزود: شهروند برگزیده در عرصه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی حضوری فعال و پویا دارد و با شیوه‌ای مناسب در برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی با پلیس همکاری لازم را انجام می‌دهد.
مهرمند ادامه داد: شهروند برگزیده می‌تواند الگویی برای شهروندان دیگر باشد تا افراد جامعه با الگوگیری بتوانند در ساخت جامعه‌ای ایمن و به دور از آسیب‌ها و ناهنجاری‌ها گام بردارند.
این مسئول با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره تصریح کرد: حفظ نظم و امنیت، پیشگیری از جرایم، افزایش احساس امنیت و ارتقای امنیت اجتماعی، ترویج فرهنگ قانون‌گرایی، ایثار و فداکاری از اهداف مهم این جشنواره است.
وی اضافه کرد: همیاران پلیس، اعضای تشکل‌های مردم نهاد فعال در راستای کاهش جرم و آسیب در جامعه، کارکنان ایثارگر در مسیر ایجاد امنیت در سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و خانواده‌های ایثارگران از شاخص‌ها و معیارهای مهم در انتخاب شهروند برگزیده بودند.
مهرمند خاطرنشان کرد: معاونت اجتماعی نیروی انتظامی در راستای انضباط اجتماعی و رعایت حقوق شهروندی در جامعه تلاش می‌کند تا به وسیله آن آسیب‌های اجتماعی در جامعه کاهش یابد.
این مسئول با بیان اینکه بیش از 5هزار نفر در این جشنواره شرکت کردند گفت: این افراد توسط هیئت داوران مورد داوری و ارزیابی قرار گرفته و از میان آنها 17 نفر به‌عنوان 17 شهروند برگزیده انتخاب شدند.
در پایان این جشنواره 17 نفر از شهروندان برگزیده آذربایجان غربی تجلیل شدند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول